دیشب رفتم تو اینیستا به دایرکت جیمین پیام دادم
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
دیشب رفتم تو اینیستا به دایرکت جیمین پیام دادم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
چند سالتونه؟
بچه هم باشیم حداقل عقل بیشتری داریم😏
خدا شفاتون بده😐🦥
ای خدا بی تی اس بیکاره بشینه جوابمون بده
من به همشون پیام دادم و جونگ کوک و تهیونگ جواب دادن✌
اها نه فعلا عشق من جواب نداده
چی گفتن؟
منم با اینستا داداشم به جیمین پیام دادم
😹😹😹🤺
افریننننن
🍀🤚😹😹
وای بچه ها بریزید کامنت بارونشون کنین شاید جواب یکیتون رو دادنننننننن 😂😂😂✨✨✨✨
دعا میکنم واست💖💖💖💖💖
جواب داد میشه تستشو بسازی؟
اره تست شو میزارمممم
میسی که دعا میکنی از اون روز اینیستام رو تو دارکت جیمین بستم و نت گوشیم تموم شد و گوشی کلا هنگ کرده
کوکی چی گفته بود
اره چی گفته
این بییییب اخرش یادم رفت
وات
منظورت رو نفهمیدممممممممممم
اجی جون
گفتم مشترک گرامی اینستا ندارد اخه تلفنا اخرشون میگن بییییب منم گفتم بییییب 😂💔
راستی ما کی اجی شدیم خودم خبر ندارم 😂💔
مشترک گرامی در حال حاضر اینستا گرام ندارد لطفا بعدا سوال بپرسید 😂💔
اوخیییییییییییییییییییی
چه جالب منم رفتم دایرکت یونگی پیام بارونش کردم😐
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
نه بزار جیمین جواب بده فعلا جواب نداده رفتم نگاه کردم اگه تا اخحر امشب جواب نداد میرم سراغ اعضا رو میگیرم منم مال جیمین ر و
ولی از شانس بدم نه تنها سین نکرد بلکه جوابم نداد😐بعدش دیدم با اینستا دارم میرینم تو امتحانام پاکش کردم😐
بچه ها چرا خجالت میکشیدخب بعضی ها جواب میدن بعضی ها نهههههه
برید امتحان کنید حداقل تو اینیستا بتونیم باهاشون حرف بزنیم
بی تی اس ادم های خوبی هست
برا اکانت JIN LOVER