...
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
...
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ششم
حضوری😐💔
منم ۱۱
من کلاس هفتمم امتحانامم حضوریه البته الان ی ماهی میشه میریم مدرسه
البته لازم ب ذکر است از موقعی که مدرسه ها باز شده تا الان کلا امتحان بوده
منم حضوری 😭
اکتحان چیه من کلا از اول مهر خضوریم لامصب ی روژ در میون بود دیروز گفتن هرروزه ینییب واییییی
ما اواخر برج دو بهمون گفتن بیاین مدرسه و یک هفته در میون میریم
هعییییی
ببین چی گفتم اواخر برج آبان انقدر که به امتحان فکر میکنم رفتم برج دو 😂😂
😂😂😂😂
منم نیم ترمم حضوری بوددادم ترمدومم حضوری خواهد بود 😔😐
🙁
حیح😐💔کلاس هفتم هسم😐💔امتحاناتم حضوریه😐💔هچی بلد نیسم😐💔😹
بزن قدش منم ۱۴ سالمه 😂😎 و امتحان دارم 🔫🔫🔫 آجی میشی ؟؟
ولی مح تازه میشه ۱۳ سالم😹💜🖤
یح بیوم تو اکانتم هس😹💜😐🔗
منم بعضی چیزا رو بلد نیستم چون همش تو امتحانا تقلب میکردم 😂
اره آجی میشم من باران هستم ۴ اسفند میرم تو ۱۸ سال
یاع یاع یاع یاع یاع یاع یاع 😹💜خش باران💜🔗
💜خودت اسمت چیه ؟؟
تارا
کامل حضوریم😐🥺
هیچیم بلد نیستمممم🥺🥺💔💔
استرسم دارم اماده هم نیستم🙄🥺
منم آماده نیستم 😂
همه حضوری عرررررر😢
اره 😢
خیلی هفته دیگه امتحانا مون شروع میشه
اره
حیح
عاره:)
دهم تجربیم....
کمی...انقد استرس دارم واقعا نمدونم چیکار کنم🚶♀️
من وقتی بهش فکر میکنم میگم حتما خرابش میکنم
منم حضوریم همشو
🙁منم 😢