5 سال پیش 6 اسلاید 85 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (20)
  • همه تستام شخصی شدن
    بنظرتون تو همین تست تو کامنتا بذارم ؟

    • من میگم بزار

  • سلام ، من دوست هما هستم متاسفم اما هما فعلا حالش خیلی بده ( هم روحی هم جسمی ) یه مدتی نیست

  • میشه به داستان منم سر بزنی؟

  • خیلی قشنگ بود

  • واووووو خیلی باحال بود

    • ممنون خانم صورتی یه سوال تو ۱ سالا عضوی چرا فقط چهارتا تست داری ؟ من اون تست حقایقی که پاترهدا / مالفوی هدا نمیتونن قبول کنن خیلی خیلی دوست دارم حرفای حقی زدی مخصوصا راجب دراکو آدم خوبی هم باشه نباید شخصیتش عوض کنن یه فن خوندم دراکو از هریم مظلوم تر بود 😐😑😐💔

    • ممنونم 💓 سعی کردم همه حقایقو بگم منتهی جنگ شروع شد ولی خداروشکر تموم شد .
      و اینکه من قبلا خیلی زیاد تست داشتم بقیه همش گزارش میکردن منم عصبانی شدم زدم همشو به غیر از ( چگونه نویسنده خوبی شویم ) خودم پاک کردم بعدشم اومدم اون سه تا تست دیگه رو درست کردم .
      الانم ناظرم بیشتر میرم تست ها رو بررسی میکنم یا میرم کامنت میزارم .

    • ممنون ام.... اجی میشی ( اگه نمیخندی اسمم میگم ) ۱۲ سالمه

    • باشه
      ستایش ۱۳ ساله
      نه اسمتو بگو چرا بخندم

    • اسمم هما است معنیش میشه پرنده خوشبختی ، پرنده اساطیری تو شاهنامه

    • خیلی قشنگه که چرا ازش خجالت میکشی و میترسی که بخندم ؟
      بنظرم اسم خوبیه

    • اخه اسمم وقتی تو دنیا واقعی به ینفر میگم به طرز عجیب و غریبی بهم نگاه میکنه و درخواست دوستیم رد میکنه

    • نمیدونم که
      شاید ربطی به اسم نداره
      شاید خصومت شخصی هستش وقتی اسمتو میگی تو رو میشناسه
      خلاصه که امیدوارم رفع بشه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.