5 سال پیش 10 اسلاید 695 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (39)
  • الان میفهمم چرا بابام میگفت داستاناتو تو اینترنت نذار همینجوری راحت یکی برش میداره! البته خب الان حدود شش سال از اون موقع گذشته و نویسنده بهتری شدم دیگه نیازی به این داستان ندارم

  • وای خدای من... داستان منو دزدیدی؟ تنها جاییش که تغییر دادی قسمت هتلشه هتل رو حذف کردی...

  • عالی لطفا پارت دوم رو بزار.❤❤💚💚💖💖

  • ای کاش میشد من یه بار برم کنسرت بیلی جونم داستانت عالیه میتونم خودم رو تصور کنم بیلی دختر خیلی مهربون و بامزه آیه خیلی دوستش دارم من اووکادویی ام و آرزومه یه بار برم کنسرتش 😍💚💚💚💚، 😭😭😭😭😭😭😭🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 دلم میخواد یه بار ببینمش عالی بود 🥑🥑💚😭😭

  • ببین خیلی خوب بود ها. ولی بنظرم سعی نکن از رو داستان یهو بگذری مثلا توی داستان تو همچین خیلی سریع اتفاق افتاد ولی بازم عالی بودی پارت دو رو زودتر بزار(طومار نوشتم😑😐😑)

  • خیلی قشنگ بود آفرین، آخه این چه سوالیه باید ادامه اش خیلی خوب💚💛

  • عالی بود 💗_💗
    اگه دوست داری یه سری هم به داستان من بزن 😘

  • یسسس

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.