5 سال پیش 6 اسلاید 108 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (102)
  • من مولتی فنم فکر کنم فن بیشتر ۵۰ تا گروهم و از همشون حمایت میکنم. کیوتم تو که تازه فن دو تا گروهی🥺

  • نه نباید همچین فکری کنم من اول استی بودم بعد آرمی شدم خی ای طبیعی هست اصلا برای همینه مولتی فن به وجود آمده

  • منم استیم بلینک عم هستم=/ هیچفرقی بین این دو نیست برای هر دوشونزمان دارم=/ ولی هیچوقت فن بتص نمیشم=/ نه اینکه هیت بدما ولی سبکشونو دوس ندارم و گرنه سلیقه همه مهمه=/

    • درست بیب خلاصه هرکسی سلیقع و عقیده های خودشو دارع و ما باید به سلیقع همه احترام بزاریم درستع ؟ :)

    • بلی بلی=/

    • :)

    • این لبخنده خیلی تلخه =/ خوشحال تر باش=/

    • من همیشه اینطوری ام :)

    • مثبت باش فرزندم=)یهو دیدی بعدش همش تاریکیه=/اینو قبلن گفدم=/؟

    • هعییییی زندگی من همش تاریکه :)🖤

    • هیچ زندگی ای کاملا تاریک نیست =) منجی رو دیدی؟توی تاریک ترین قسمتش یدونه نقطه سفید داره=)

    • حق با توعه :)

    • وای پیام هات رو میبینم یاد یه ادم ملیح با یه لبخند کم رنگ و ارامش و چشای خسته میفتم=)با چشای ابی یخی=)

    • ااااااببخشید :)
      نمیخواستم ناراحت کنمت :+

  • میدونی‌منم‌همچین‌حصی‌داشتم‌..
    ولی‌ناراحت‌نباش:)..اینا‌همش‌علاقست‌
    و‌خب‌علاقه‌ام‌تغییر‌میکنه🍓!
    من‌خودم‌یک‌سال‌بود‌که‌ارمی‌بودم‌هنوزم‌هستم
    ولی‌خب‌بیشتر‌اصتی:)
    اصلا‌حص‌گناه‌نکن‌
    منم‌با‌دیدن‌بنگچان‌اصتی‌شدم‌دقیقا‌‌عین‌تو
    غصه‌هیچیو‌نخور:))

  • چند سالته؟
    عاجی میشی؟

  • خیلیا الان مولتی فنن
    توهم میتونی مولتی باشی
    تو به اونا خیانت نکردی فقط فن گروهای دیگه شدی شدی
    اگر بی تی اسو کنار نزاری و فن گروهای دیگه هم باشی به بی تی اس پشت نکردی
    من خودم هم ارمی هستم و هم اکسوالم هستم به هر دوشون اهمیت میدم اینجوری به هیچکدومشون پشت نکردم و کنار نزاشتمشون

  • بازم منتشر نشددددد واییییی😐😐😐😐

  • حیح..
    من طرفدار استری کیدز نیستم!
    نمد چرا😐😂💜
    گات سون و تی‌اکس تی خیلی خوب میخونن!
    البته استری کیدزم خوبه..
    ولی خب من دوس دارم فقط فن بتص باشم!😹🦎

  • واقعا نمیفهمم به چه دلیل کو*-*فتی ای کامنتای قبلانم منت*-*شر نشد!😐💜

  • من تقریبا یک سالو خورده ای هست که ارمیم عاشق پسرا مونم 🙃

    یه یه ماهم هست نورلند شدم اخه جی ایدل خیلی کیوته البته سوجین ک رف☹️

    به هرحال مهم نی ما پسرارو از صمیم قلبمون دوس داریم حالا چه عضو یه فندوم بشیم چه عضو پونصدتا فندوم✨💚

    کاملا مفید اور مختصر✨🤝🏻

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.