من یه هیونگ لاورم و به عنوان یه هیونگ لاور مسئولیت خودم تونستم که کپیش کنم
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
من یه هیونگ لاورم و به عنوان یه هیونگ لاور مسئولیت خودم تونستم که کپیش کنم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من واقعا بعضی وقتا حس میکنم که این گروه شش نفره است😭
واقعا چطوری از دلتون میاد آدم به این مهربونی 😓
خیلی دلم براش می سوزه اگه دقت کنید توی بیشتر عکس ها هم یه جوری انگار جدا از بقیه وایمیسته 😭😭😭😭😭😭
هیونگ قشنگمون واقعا حقش نیست😢
با تهیونگ هم همین کار رو کردن
واقعا که نمیدونم چرا بعضی ها اینجورین😔💔
بمیرم براشش خداا سوکجینممم
غلط کردنننننن که سولو استنی میکنن🥺😤😤😤😡😭😭😭من که همشونو ی اندازه دوس دارم واقعاا بدون یکیشون اصلا و ابدا جور در بیاد واقعا بچه ها بیاین سولو استن نباشیم👌😪🥺به قول ته تهممم😪👌😂✨🤩
#گروه بی تی اس از هفت تا فرشته تشکیل شده لطفا ارمی فیک نباشین 😭
میشه فالوم کنی😉♥و بیای به تست هام سر بزنی نظر بدی
خیلییییییی عالی بود 🧡 دقیقا باحرفت موافقم 👌🏻
هیونگ😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
من بیشتر هیونگ لاین رو دوست دارم 😂😂😂😂😂 اونم باید خود کمپانی رسیدگی کنه
من همه رو به امدازه دوس دارم😹😹ارع ما فقط اطلاع رسانی میکنیم
😂😂😂😂😂😂