امیدوارم خوشتون بیاد❤️
خب سلام برای اولین تستم میخوام درباره یه موضوعی بهتون بگم...فقط قبلش بگم، لطفا جبهه نگیرید... میدونم عاشق کی پاپ هستین، گروه یا ایدلتونو دوست دارید و شاید حتی دلتون خواسته جای اون ایدلا باشید ولی میخوام یه چیزاییو بگم که جایی تاییدش نکرده ولی بنظر میاد درست باشه خب بریم سراغ اولیش...
دقت کردین یه وقتایی تو لایو تولد اعضا یهو کیک شون میفته🤔 درسته که یه اتفاقه و ممکنه پیش بیاد ولی اینکه همش داره تکرار میشه عجیب نیس؟ بعضی از فن ها حدس زدن که دلیل این اتفاقا اینه که چون اعضا تو رژیم سخت هستن و باید مراقب وزنشون باشن از قصد یه کاری میکنن که کیک بیافته و بگن عه کیک افتاد دیگه کیک نداریم😔 و کیک نخورن (خدایی نامردیه من خودم نمیتونم تولد بدون کیکو تحمله کنم🚶♀️)
یا اینکه مجبورن بخاطر اینکه خوش هیکل باشن مثل مدلا رژیمای سنگین داشته باشن و دارو های غیر قانونی مصرف کنن و بعضی وقتا بخاطر این داروها حالشون بد میشه😢 (البته معمولا جلو دوربین این اتفاق نمیفته ولی چندباری تو صحنه هم شده که میتونین سرچ کنید و ببینید)
نکته دیگه اینه که تو قرارداد های خیلی از گروه ها (از جمله بی تی اس) ذکر شده که حق ندارن با کسی قرار بزارن و تو راب.طه باشن و ظاهرا دلیلش اینه که فن ها ناراحت نشن و فانتزی شون بهم نخوره😤 البته اونا قبل از قرارداد با کمپانی هاشون تو راب.طه بودن و بهم خورده ولی بعدش دیگه نه
یکی دیگه از تئوری ها دلیل رفتن کریس از اکسو عه ماجرا اینه که کریس خیلی یهویی از اکسو رفت و بقیه اعضا هم واکنشی نداشتن و فقط انفالوش کردن. یه موقعی هم یه چیزی توییت کردن که به این معنی بود:«کار خوب باید تشویق بشه و کار بد مجازات داره» و اونموقع کسی چیزی نمیدونست ولی بعدا گفتن که کریس یه کارایی میکرده (فکر نکنم بتونم واضح بگم که چی بوده، دخترارو اذیت میکرده🙈 فهمیدید؟) و اعضا اینو میدونستن و قبل از اینکه گندش در بیاد انداختنش بیرون...
یا مثلا روابط ایدلا مواقعی شده که دیدیم دوتا از ایدلا باهم میرن تو راب.طه و قرار میزارن ولی بعد یه مدت جدا میشن و دیگه باهم نیستن یا یه اتفاقایی تو گروه ها پیش میاد یا حتی یه شایعه درباره یکی پخش میشه ولی زود جماجور میشه و میفهمیم غلط بوده🤨 و تقریبا همیشه این چیزا زمانی پیش میاد که یه اتفاق مهم تو کره میفته مثلا ارتباط جنی و یه ایدل دیگه (اسمشو یادم نمیاد😅) مصادف شد با متهم شدن یکی از چهره های سیاسی کره🤐 یا دیسبند شدن یهویی و بی دلیل گروه جی فرندز، اینکه همینجوری گروهی رو دیسبند کنن عجیب نیست؟
و در آخر...اطلاعات غلط و دستکاری شده خیلی از کمپانی ها برای اینکه نوجوونا بتونن با گروه ها ارتباط بگیرن سن شونو کمتر اعلام میکنن☹️ یا حتی قد و وزن شونم گاهی تغییر میدن. مثلا یه ایدل قدش 183 گفته شده ولی وقتی تو یه برنامه میره و کنار یکی دیگه وایمیسته میبینی چقد کوتاهه
خب این پست تموم شد 😊 بازم میگم شاید اصلا اینارو قبول نکنید ولی حتی اگه تمام این چیزایی که گفتم غلط باشه، اینو بدونید که پشت هر شهرت و محبوبیت ماجراهای کثیفی هست که ما خیییلیاشو نمیدونیم اگه خوشتون اومد لایک کنید مرسی😊
من همه اینارو به چشم دیدم به جز کریس راسته
اونا از رژیم تا قوانین سخت کمپانی ها دارن اذیت میشن
واقعا اگه یه کیپاپر هستید حتی فنه یه گروه هم هستید ازتون انتظار ندارم یا حتی از اوتاکویی ها هم انتظار نداشتم😒😒😒
همیشه همه چیز اونجوری که ما فکر میکنیم نیس
با بعضایاش موافقم ولی با مال کریس نههههه موافق نیستم این اشتباههههه تو داری تهمت میزنی تحقیق کن اول بعد بیا حرف بزن😠
تحقیق کردم
اره ایدل شدن واقن خیلی سخته و کسایی که میخوان ایدل شن باید بدونن که ته غمیگینی ایدلا بخاطر هیتاشون نیست و از طرف کمپانی ها خیلی بهشون سخت میگیرن مثلا همون دارو هارو مصرف میکنن یا بعضی از ایدلا هم مشکل روانی دارن اما کمپانی رسیدگی نمیکنه و خیلی مشکلای دیگه
اوهوم😔
عالی بود دنبالی
واقعا تو دیگه ارمی نیستی یا یه ارمی نمایی بی تی اس و اکسو با هم دوستن بعد دارن به اکسو توهین میکنن تو داری میگی عالی دنبالی واقعا که😠