5 سال پیش 6 اسلاید 288 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (28)
  • عالی مثل همیشه دستت درد نکنه😘😘😘
    خب من دو ساله آرمی هستم بایسم تهیونگه و بایس رکم جونگ کوک و جیمینه😁😁

  • ج چ۱: ۹ ماهه که آرمیم
    ج چ۲: بایسام جیکوکن ( جیمین و جونگ کوک بایسمن البته جیکوک شیپر هم هستم)

  • جیسو به کوک مرسه😬😔
    خوب آخه چه جوری میگی که هردو خوشبخت میشن انگار جدا از هم خوشبخت میشم 🥲🥲🥲

    • نه نه نه منظورم اینه که هم جیسو خوشبخت میشه هم ا/ت ولی نه هردو با کوک هرکی جدا از خود
      یعنی مثلا جیسو میره بایه پسره دیگه
      و ا/ت میره با جانکوک یا برعکسش

  • عالی بید پارت بعدیرو نزاری میام نصفت میکنم 😐🔫🔫🔫
    ج چ : 6 ساله آرمی ام و تهکوک شیپر :)
    ج چ۲: کوک و ته :)

  • عالیییییییی میشه از اون دوتا لایک بگذری؟؟؟ خواهش میکنم
    من خیلی مشتاقم داستانتو زودتر بخونم

    • آره میشه من مهربونم الان میزارمش

    • وای ممنونم من دارم کل تستاتو میخونم و لای میکنم اجو میشی؟ نازی 12

  • نگاااااه نویسنده که پایان غمگین بود من نمی خونم🥺
    ت به کوک مرسه🥺

  • خیلی خوب بود اجی فقط امیدوارم اخرش ا/ت تنها نشه🙂
    2 ساله ارمی هستم و ot7 هستم اما اگه قرار باشه
    یکی رو انتخاب کنم میگم جیمینااا❤

  • عالیی بود عاجو پارتتت بعدی رو زودی بزار 🥺❤❤🥺🥺🥺
    ج چ:پنج سالو نیمه ک ارمیم
    ج چ: بایسم کوکی و شوگولیه بایس رکرم ته ته و موچی

  • عالی بود
    چ ¹ : نزدیک شیش ماه
    خودت چند وقته هستی سوال برام پیش اومده 😂🚶🏾‍♀️
    چ ² : اوتی سونم بایست ندارم🙂🥂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.