های.... فردا بلک پینک میزارم قول🐽🍼🍑
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
های.... فردا بلک پینک میزارم قول🐽🍼🍑
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
😭😭
من سر اون صحنه ای که علی مرد خیلی گریه کردم
می تووو🤕
هققق😢😢😢😢
شخصیتای مورد علاقم جیون و علی ان حیف که مرد😢😢خیلی آدم خوبی بود سر اون بخش فیلم که دوستش داشت کیسه رو گردنش مینداخت اصن یجوری شدم😢بیچاره وقتی فهمید تو کیسه سنگه چ حالی شد تهشم مرد😢💔
اره زن و بچه داشت💦😢😭
نه
چی نه؟ لطفت کامل توضیح دهید
چرا دوباره بهم گفتیش 😭 به خدا من الان ــــ هستم (چون اینجا تستچیه نمیتونم بگم 😐) احساساتی میشم تازه اینو فراموش کردمممم ای خداا😭😭 علی خیلی خوبه🥺 چالش: والا.... به هیچکس حتی خودمم اعتماد نکردم 😐
یعس.... اعتماد کردن راحت نیس🍭🤧
یعنی واقعا دلم برای علی کباب شد💔
می تو🤧🍑
اره یکی از عزیز ترین فامیلامون
جان؟...😑😶
جان داد؟
هیچی از حرفات نمیفهمم🥴
واقعاااااا علی خیلی بی گناه بود خیلییییییی
یعس🤕
علی بچه هم داشت ابن نامردی بوددد
اره زن و بچه داشت بچش یک سالش بود🥲
علییی چقدر تو سختی کشیدییی
😭😭😭😭😭😭
توی این قسمت من عرررر زدم که سنگ رو دید🥲
منم نه که به دوستام اعتماد نکنم ولی به هیچکس تاحالا اعتماد کامل نکردم 💓همه یه روزی دلتو میشکنن
اعتماد کردن کار خیلی سختیه🤧