6 سال پیش 10 اسلاید 4,309 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (162)
  • من میگم راسته چون توی قسمت زودگذر وقتی ادرین داشت شرور میشه مقاومت می کرد ولی وقتی گابریل یا همون سایه ی شرارت انگشتر و تکون داد دیگه معجزه گر شو داد و گذاشت شرور بشه 😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨

  • سلام
    بچه ها اگه آدرین سنتی مانستر بود هر چی که پدرش دستور میداد رو انجام میداد و ناراحت نمیشد
    چطور به یه سنتی مانستر کوامی و معجزه گر میدن ؟؟؟؟؟؟
    آدرین یکی از اصلی ترین کاراکتر های فیلمهههههه فک نکنم تو فصل ۴ بمیره
    ببینیم چی پیش میاد

  • سلام
    عزیزان تورو خدا ول کنید
    هنوز هیچی معلوم و مشخص نشده
    پس حرف های ما الکیه ما نمیدونیم که آدرین یه سنتی مانستره یا نه
    اما احتمال زیاد تو فصل 4 مشخص بشه
    ولی امید وارم که سنتی مانستر نباشه چون اگه باشه فیلم دیگه لذتی نداره و طرفدار هاشو از دست میده
    با تشکر (Paris)

  • یک دلیل هم دارم برای ین که معجزه آسا ی طاووس یک سنتی مانستر بسازه باید اموک را یک جا مخفی کنه،اگه آدرین سنتی مانستر باشه پی ام که کجاست یک خورده به جزئیات دقت کنید

    • آموک داخل انگشتر گابریل هست

  • درسته یکی از دلایل قویش اینه اگه یادتون باشه داخل قسمت رفلکتا مستر باگ گفت کاتاکلیزم فقط به سنتی مانستر ها آسیب میزنه و نابودشون نمی کنه ولی خب آدم ها که نابود میشن بعد داخل قسمتی که سابرینا شرور شد قدرت کاتاکلیزم کت رو گرفت و بهش زد پس چرا کت نمرد و فقط آسیب دید ؟ درست مثل یه سنتی مانستر

    • دلیل قانع بود ولی اینطور نیست چون به دنده ااش آسیب زد،تازه خود جرمی هم گفته که این سنتی مانستر نیست

    • دلیلش اینکه کتاکلیزم کت به خودش زیاد آسیب نمیرسونه و به وسایلش که اصلا هیچ آسیبی نمیرسونه و اینکه اگه سنتی مانستر ها کتا کلیزمی شن از کنترل در میان اما کت همچنان با لیدی میجنگید و از کنترل در نیامده بود

  • اقا نیست خود جرمی هم8 دلیل اورد سما هنوز از خودتون قصه میسازین؟وایی خداا 😫

    • بله منم فکر میکنم سنتی مانستر نباشه

    • فکر که نه نیست

  • شماها مجبوریم باور کنید چون طبق حرف های جرمی و قسمت های فصل چهار که طی چند هفته دیگه میاد آدرین یک سنتی مانستره

    • جرمی خودش تائید کرده آدرین سنتی مانستر نیست

    • آره جرمی خودش تایید کرده

  • این بدترین خبر عمرم بود. دیگه نگاه نمیکنم

  • آدرین سنتی مانستر نیست 😠😠😠😠😠😠😠😠😠

    • اگه آدرین یه سنتی مانستر باشه اصلا فیلمه لذت نداره
      تازه اگه یه سنتی مانستر بود پلگ میفهمید

    • موافقممم با اینکه میراکلس خیلی دوست ندارم

  • اگه آدرین سنتی مانستر باشه راحل حل ۱:خوم جرمی و توماس اول جرواجر میکنم بعد تیکه تیکه شون میکنم
    ۲:سلاخی میکنمشون ۳:زنده زنده تو قبر میکنمشون
    راستی میدونی چطوری سنتی مانستر به انگلیسی مینویسن؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.