5 سال پیش 10 اسلاید 65 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (16)
  • سلام، حس میکنم برگشتی....
    درسته؟🙂💙

  • خواهش میکنم ادامه بده داستانت عالیه

  • اوهوم درک میکنم😔منم هر چی داستان دنبال میکردم دیگه ادامه نمیدن.به جز یکی دو تا‌.راستش خودمم یه داستان دارم.میخوام بنویسمش.
    اما اگه داستاناتو خواستی جایی ادامه بدی حتما بگو من میخونم😃🤞
    اما گهگداری یه سر به اینجا هم بزن.
    موفق باشی🌻

  • ای بابا چرا؟🥺🥺😢

    • هیچکس همایت نمیکنه از اونور هم الان تستچی فقط پر شده از بی تی اس و بلک پینک و اینا و همینطور داستان راجبشون و دیگه اینجور داستانایی که مثلا مثل من هستن رو دیگه زیاد بازدید و همایت نمیکنن خودم یه عالمه داستان خوندم ولی همه نویسنده هاشون گذاشتن و رفتن شاید این داستانمو یه جا دیگه ادامه دادم کلا بگم که تستچی یخورده واسم بی مزه شده🙂💔❤

  • خیلی خیلی ممنون از حمایتت خیلی خوشحال شدم طلوع🥺❤
    نمیدونم فکر نکنم اینجا دیگه ادامه بدم متاسفانه🙁💔

  • من اخرش دق میکنم از بس جای پیاماش کمه🔫😐👐
    موفق باشــــــــی و زود بنویس😉😉😉⚡️

  • و امااا.عیزم😁🦋
    داستانتو حتتتتتتماااااا ادامه بدههههه🦋
    من مطمئنم کسانی هم مثل من هستن که داستانتو دنبال میکنن اما نمیتونن کامنت بدن.(البت احتماله😐)اهم😐(او یس. بععله نویسنده جان.حتما ادامه بده.😉چون ما هم یه خانواده ایمآاا! یه خونواده ۶ نفره ایم😁 که شما با دو نفر اشنا شدی عیزم.🦋😁 با این رباطه.[من: من ربااااطم؟؟؟ادبت کو؟!😠🤔] وللش نویسنده جون داشتم میگفتم.[😐💔] و منم که وجدانم.۴ نفر دیگه هستن😉منتظرشون باش!)
    و ما هم منتظریمآااا.😉امیدوارم ادامه بدی.چون اگه ندی از استرس در خود محو میشوم!

  • ج چ: خبببببببب طبق حدسم باید رجینا با استوار بر خورد کرده باشه😏😏😏و...😁(اع اع.اوا خاک به سر.زشته بچه اع.😐)از کی تا حالا شدم بچه؟؟!!!🤔😠(از وقت گل نــی😁🤣)استغفرالله توبه توبه😐👐
    خواستم یه چیز بگم یادم رف🔫😐

  • و حالا: در مورد این پارت.🦋😁
    بازم ببخشید که نبودم.⭐️
    مثل همیشه مرغ و خروس عیز دعوا هاشون دیدنیست😐💔(وجدانم:اری.مانندکاغذ و قیچی که با هم دعوا میکنند هستند🤓) میگم شما توجه نداشته باش.دو تاااا کتآب برا من خونده رو منو کم کنه😑💔
    (اری به خاطر کم کردن روی تو هر کار میکنم حتی شده جانم را فدا خواهم کرد😌😌😜😇)😐💔 تنها تر از تنهام یعنی😐😐😐😐😐😐 (وجدانم در مخفیگاهش😐:اخجونننن داره جواب میده هوو😍)
    نویسنده جان شما دیگه خودت درک کن من در کدوم بخش تیمارستان زندگی میکنم😐💔🤕
    بگگگذرییم😐هعی💔 و

  • سلام سلاااام.ببخشید یه دو ماهی پیدام نبود😅😓اخ نگفتم راستی.من همون h.nهستم.منتها به خاطر اینکه اکانتی توی تستچی نداشتم اجازه کامنت گذاشتن نبود.منم مشکلاتی داشتم تا توی تستچی ثبت نام کردم به اینجا رسید🙃😅 به قول معروف.شرمنده اخلاق ورزشیتون😁⚡️

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.