سلام💕 ماه تولدتو کامنت من😄💖
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام💕 ماه تولدتو کامنت من😄💖
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من و خواهرم اذری مامانم اسفندی بابام اردیبهشتی و هم کار مامانم که دوست ما هم هست شهریوری
چه ربطی داره
منم اسفندی مثل تو پرچم اسفندی ها بالا 🤣😌😌😌😌
من آذرم🤛🏻🤜🏻💪🏻💪🏻
در ضمن مستقل و با اراده هم هستم
شهریور اما برای بعضی ها از جمله من این تست غلط بود درسته که بعضی از شهریوری ها اونجوری هستن ولی افراد لوس تو هر ماهی به دنیا میان برای من ببر درسته
قوی، مسمم، کینه ای، تنها، سریع و باهوش
من شهریوریا. همشونم درست بود😌
بعضیا ممکنه بگن این تست غلطه اما من با اخلاق های چند نفر مقایسه کردم درست بود
شهریور و بله من دقیقا همینجوریم میو🐈
مرداد
فروردین و اردیبهشت؟
من از قو خوشم نمیاد😐 عاشق دلفین هستم حیوان درونم هم دلفین هست
اوکی