سلام من به عنوان یه اوتاکو اومدم بگم که کابوس ما چیه 😬 اگه چیزو از قلم انداختم توی کامنتا بم بگین ❤✊
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام من به عنوان یه اوتاکو اومدم بگم که کابوس ما چیه 😬 اگه چیزو از قلم انداختم توی کامنتا بم بگین ❤✊
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
چرا هنوز ادامه ی من پرنسس هستم رو نمیزاری؟؟؟😕
سلام ادامه داستانت رو نمیزاری؟؟؟؟؟
ج ج:وقتی یکی از انیمه های مورد علاقم فصل اخرش هنو نیومده و انیمه هم هنو تموم نشده💔💔یا وقتی که به جای حساس انیمه نزدیک میشم مامانم داد میزنه:بی صاحب از سر اون گوشی بلند شو چشمای خودت به درک گوشیت سوخت😐💔یعنی قشنگ همینو میگه فقط احساساتشون تو حلقم😐💔
عالی بود ج چ اینکه شخصیت مورد علاقه ات بمیره
مرگ کراشم 😭😭😭 یا زخمی شدنش 😭😭😭
هنوز قصد نداری ادامه من پرنسس هستمو بنویسی؟:/
يكى از شخصيت هاى موردعلاقت بميره:)))
هق کنتارو سنسه🥲
انیمه مورد علاقهام زیرنویسش دیر بیاد🥲😂
ج.چ:اینکه مانگا و انیمه ای که میخوای رو نتونی ببینی چون توی اینترنت هر چی میگردی فقط تیزرشه🥲🥲بدترین ضد حال تاریخ صد بار تجربش کردم سر فصل های جدید:شوالیه ی خون اشام،دردسر برادر ها،عاشقان شیطانی،رقص با شیاطین و وووووو خیلی های دیگه