5 سال پیش 6 اسلاید 919 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (49)
  • خیلی عالی بود عزیزم 💙🦅❤️🦁
    عالی میشی؟
    لیلی صدام میکنن؛ یا لیا؛ ۱۳ساله♥️

    • مرسی قشنگم💖
      اره چرا که نه صبا ام 12 خوشبختم لیلی جا😻💖

    • مرسی آجی💕🌈❤️🧚🏻‍♀️
      فقط واکنش لوسیوس و نارسیسا😐😎
      من غششششش کردم به تمام معنا😐😂😂

  • عالی بود 🌈🌈
    راستی اجی میشی؟

    • میسی نازم😻💖
      اوه البته
      من صبا ام12 و شما؟

  • عالییییییی ادامه بده 😊👍
    بیچاره دومین شکست عشقیش میشه 😅😂
    من طرفدار دوا هستم ❤

    • میسی کیوتم😻
      آره😹😹😹😹😹
      دوا معرکه اس😻😻

  • خیلی خیلی قشنگ بود😍😍
    لایک کردم:لایک

  • عاجی وقتی پارت داستانتو میزاری عین خر ذوق میکنم 😐😂♡♡
    عالــی بود عاجی جون ^-^♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
    چالش : اول از همه منم آرمیم و خواننده مورد علاقم سیا و ریانا و بیلی و آریانا و دریک و هالزی هست ^-^♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    • 😹😹😹😹
      میسییییی عاجییی ناناصم😻💖
      خواننده های محشری هستن😻💖

  • عالی بود آجی جونم
    چالش : من آرمی و بلینکم و طرفدار آریانا و سلنا هم هستم

    • میسیی عاجی قشنگم😻😻💖💖

      اوه منم همین طور😹😻💖

  • عالییییییییییییییییی بود عاجی 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
    چ : بیلیـ💚

  • عالیییییییییییییییی بود آجی 😘😘😘😘😘😘😘😘💙💙💙💙💙💙💙💙💙
    چالش: من خودم هم تازه آرمی شدم و از طرفدار آهنگ های جاستین ، بیلی ، زین ، تیلور، سلنا هستم

  • عالیییییی
    چالش: زیاد کیپاپر نیستم ولی گروه توایس رو دوست دارم😊😊
    💙💙💙

    • مرسیی قشنگم💖💖💖
      اره اونام عالین😻💖

  • عالی بود💖💖💖 چ: کیپاپر نیستم! و طرفدار تیلور، آریانا، سیا و... ام ^_^

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.