5 سال پیش 6 اسلاید 896 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (26)
  • هرماینی😐
    آخه داستان خیلی غمگین تموم میشد و من عاشق غمگین تموم شدن داستانام😅
    البته بعضی وقتا😂😂

  • مثل همیشه عالی بود عزیزم با انرژی به داستان قشنگت ادامه بده😘😘😘😘❤❤❤❤
    چالش : با کمال تاسف هرماینی🥺🥺وای غلط کردم نمد🥺🥺😹😹

    • تو خیلی بهن انرزی میدی 😻💖💖💖
      حالا نمی دونم دگ شاید شایدم نه😹😹😹

  • عالییییییییی🍓♥
    چالش: هرماینی خط قرمز منه بهش نزدیک نشووو دراکو هم نقش اصلیه بین دنریس و هری یکیشونو بکش بوص مرسی😁💙

    • مررسییی لاوم💖💖😻😻😻
      ولی این دوتا نمیمرن😹

    • نههههههههههه من نمیخوام هرماینی بمیره اخعععععععععع😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

  • مح نمیدونم چی بگم😍
    منتظر پارت بعدی هستم(:
    ج چ : اینا که نقش اصلی هستن •-• مثلا لوسیوس بمیره یا نارسیسا ^-^❤️

    • 😹😹😹😹😹درسته😹😹😹😹
      سعی می کنم اسیبی بهشون نرسه

  • عرررررر پارت جدیدددددددددددد
    عالــی بود عاجی 😍♡♡♡♡♡♡
    چالش : خودمو 😐🗡♡♡♡♡♡

    • مرسییییی عاجووووووووو😹😘💖💖💖💖
      😐💔😹😹😹😹😹

  • مثل همیشه عالی بودددد
    چالش: خودم رو میکشتم😐 خدافس من جواب نمیدم بین اونااااا

  • عالیییییییییییییییی بود آجی 💙💙💙💙💙💙💙😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
    چالش: هر کی خودت دوست داری رو بکش

  • عالییییییییییییییییی بود عاجی جونم 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙😍😍😍😍😍😍😍😍😍
    چالش : اممم خیلی سختههه ولی هری نه نه دنریس نههههه اینم نه صب کن ببینم اصلا خودم! تو گفتی گزینه هیچکدوم نداریم نگفتی که نمیدونمم نداریم!!

    • مرررسییی عاجووووو😹😘😘😘😘
      عههه عاجوووو😐😐😹😹😹😹😹😹😹😹

  • عالی بود❤❤❤
    ولی چالش بی رحمانه 🙄🙄
    جواب چالش نمیتونم خودم فرار میکردم

    • میسی💖
      قبول دارم خیلی بی رحمانه بود😹😹😹😹😹

  • عالییییی
    چالش : هری

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.