6 سال پیش 10 اسلاید 133 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (14)
  • ادامشو بزار

  • خيلي قشنگ بود خسته نباشيد
    ببخشيد فقط من يه سري سوال داشتم ???
    جمله بندي از خودتونه يا از روي متن كتاب مي نويسيد ؟
    بعد اگر درست متوجه شده باشم شما هم بايد فن كتاب the school for good and evil باشيد
    البته من نمي دونم شما از كدوم انتشارات خونديد چون توي پرتقال خوب هاي بد بد هاي خوب بود ولي براي باژ خواهران گاوالدان شما كدوم را خوانديد؟
    خيلي خوشحال شدم كه بلاخاره يكي را اهل كتاب ديدم ☺️
    خسته نباشيد

    • مرسی عزیزم،بله من از روی متن کتاب مینویسم چون کتاب قدیمیه و کم پیدا میشه، میخواستم شما هم بخونید و بهره ببرید.و اینکه اره من از طرفدارای پروپاقرص مدرسه خوب ها و بدها هستم. هر هشت از نشر باژ و دو جلد انتشارات پرتقال رو خوندم و دارم. خیلی کتاب قشنگیه. شما هم از طرفداراشون هستی دیگه؟

  • سلام میشه بگی چطوری باید تست بسازم کجا باید داستان رد بنویسم؟؟؟؟؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.