4 هفته پیش 4 اسلاید 90 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (34)
  • من هنوز منتظر پارت بعدیم

    • واقعا ببخشید من درگیر امتحان نهایی ام چند تا پارت بیشتر ننوشتم
      دوست دارم یکم بیشتر بنویسم بعد منتشر کنم
      یکم بیشتر صبر کنید حتما حتما ادامه میدم🥺🍀

    • فدا سرت من خودمم تو داستانم گیر کردم بخاطر امتحانام😂🫂
      تا اون موقع منتظر میمونم🫂

  • با اشتیاق منتظر پارت بعدی ام🍥🌷

    • مرسییییی💛🐣
      دارم می‌نویسمش منتظر باش🤗

  • سلام میشه ادامه بدی
    خیلی باحال بود ولی میشه با پایان شاد باشه(نمی‌خواهم توهین کنم به قلمت ،قلمت فوق العاده است)

    • سلام ممنونم از نظرت🤗🐣
      دارم ادامش رو مینویسم
      منم خودم پایان شاد دوست دارم نگران نباش🤭

    • من عاشقانه غمگین دوست دارم🫠

  • با اشتیاق منتظر ادامه داستانم

    • مرسی از نظر قشنگت🤗💖
      یعنی ادامه بدم؟؟؟

    • به نظرم اره داستان خیلی جالبیه و با خوندنش با تمام وجود منتظر ادامه داستانی

  • خیلی عالی
    اصلا وایبی کع آدم ازش میگیره پرستیدنیه

    • واییی مرسی قشنگممممم💖💕
      کلی انرژی گرفتم ممنونم

  • بسیار بسیار زیبا😅😁
    خیلیییییییییییییی قشنگ بود😍
    منتظر میمونم اگه خواستی ادامه بدی😍

  • عالی بود 🌚

  • عالیییی بوددد
    ادامه داره؟

    • مرسییییی💖🌺
      میتونم ادامش بدم ولی تصمیم دارم تک پارت بمونه
      فعلا داره یه داستان چند پارتی مینویسم منتظرش باشید🤗🍡

  • چقدر قشنگ بودد . ولی برام سواله که پسرک و دخته همو دوست داشتنن ؟

    • مرسی از نظر قشنگت🤗🤍
      این دوتا تنها همبازی های همدیگه بودن و خیلی به هم نزدیک بودن.اگر داستان ادامه داشت قطعا عاشق همدیگه می‌شدن🦢

    • آهاا چه خوبب . ممنون که توضیح دادیی . 😇😇🍓🍓

  • گوگولی بود داستان💕
    به شخصه از دختره خوشم نیومد-(کلا داستان دو اسلاید بود من چی از این دختره فهمیدم که ازش بدم میاد؟)

    • مرسی از نظر قشنگت🤗💕
      گفتم اول یه داستان کوتاه بنویسم ببینم بازخورد داره یانه برای همین کوتاه بود😄

    • اوه نه نه داستانای کوتاهم زیبایی خودشونو دارن✨

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.