این تست بر اساس نظریه مثلثی عشق استرنبرگ و نظریه دلبستگی بالبی طراحی شده است. عشق یک طیف است و هیچ پاسخ «درست» یا «غلط» وجود ندارد. هدف این تست خودشناسی است، نه قضاوت.
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
💗 امتیاز ۲۵ تا ۳۲: «عاشق محتاط با پتانسیل بالا»
شما توانایی عمیق عاشق شدن را دارید، اما گاهی احساساتتان را کنترل میکنید. احتمالا یک یا دو بار عاشق شدهاید و میدانید این احساس چقدر میتواند قدرتمند باشد. گاهی ترس از آسیبپذیری شما را عقب نگه میدارد.
پیشنهاد: کمی بیشتر به قلبتان اعتماد کنید و اجازه دهید احساساتتان رشد کنند.
تا درودی دگر بدرود!
واو
آیسان به ایمیلم پیام بده
همونی که وارد طاقچه شدی
🌙 امتیاز ۱٠ تا ۱۶: «عاشق آیندهنگر»
شما فردی عملگرا و مستقل هستید. شاید عشق را در اولویت زندگیتان نمیبینید، یا هنوز فرد مناسب را پیدا نکردهاید. این به معنای ناتوانی شما نیست فقط سبک زندگی متفاوتی دارید.
پیشنهاد: اگر روزی خواستید عاشق شوید، درهای قلبتان را باز کنید. اگر نه، همین مسیر را با آرامش ادامه دهید.
تا درودی دگر بدرود!
....
قشنگ بوددد
قربونت
عاشق آینده نگر
خوب بود
💗 امتیاز ۲۵ تا ۳۲: «عاشق محتاط با پتانسیل بالا»
شما توانایی عمیق عاشق شدن را دارید، اما گاهی احساساتتان را کنترل میکنید. احتمالا یک یا دو بار عاشق شدهاید و میدانید این احساس چقدر میتواند قدرتمند باشد. گاهی ترس از آسیبپذیری شما را عقب نگه میدارد.
پیشنهاد: کمی بیشتر به قلبتان اعتماد کنید و اجازه دهید احساساتتان رشد کنند.
چقد تویی_👺
عالی بود خسته نباشی
عالی بودددد
مرسی ازتتتتتت
🫶🏻🍀خواهش عزیزم
بوسسسسس
عالیی بود خسته نباشی
نظر لطفته🍃🫶🏻
امتیاز ۳۳ تا ۴۰: «عاشق با تجربه و عمیق»
> شما کسی هستید که عشق را به معنای واقعی تجربه کردهاید. قلب شما توانایی بالایی در دوست داشتن دارد. احتمالا چندین بار عاشق شدهاید و با تمام وجودتان احساس کردهاید. این ویژگی یک هدیه است، اما مراقب باشید که در روابط بعدی از تجربیات گذشته درس بگیرید.
__________
ایوای-
جالب بود خسته نباشی💘
🙏🏻✨
پیشنهاد: اگر روزی خواستید عاشق شوید، درهای قلبتان را باز کنید. اگر نه، همین مسیر را با آرامش ادامه دهید.
عالی و متفاوت
قربونت آمورههه
به نظرم تا طرف رو خوب نشناختی در قلبتو باز نکن حتی اگه فکر میکنی خوب شناختی هم باز نکن تا واقعا عشق رو بروز بده
راستش در کل به احساس عشق اعتقادی ندارم