5 سال پیش 6 اسلاید 95 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (16)
  • خب من الان نمد بگم12سالمه یا13؟چون آذر13سالم میشه
    ولی به هر حال از آدریباگ(لیدیرین)خوشم نمیاد و مریماث و لوکانت و گابرینت و آدریلا و آدریگامی خیلیییییییی بدم میاد و از اخلاق کت شوخ طبعیشو شوخ طبعی یعنی آسون گرفتن کار و راحت تر شدن خودت کلا اگه جدی باشی خیلی سخته اما شوخ طبع آسونه و همه چی راحت پیش میره

  • مریماث انگار مری ماسته🤣🤣
    چالش یک:از مریماث متنفرم ۱۱ سالمه
    چالش دو:از شوخ و دلقک بودن کت خوشم میاد چون عین خودمه🤭🤭

  • من 13 سالمه اول خرداد میشم 14 سال
    چالش:عاشق کلوپیرون (کلویی+وایپیریون)م و عاشق لوکلویی و لوکانت هستم😍😎

  • من ۱۱ سالمه.
    چالش۱: لیدرین
    چالش۲: همشون

    • ممن مریکت رو خیلی دوست دارم و لیدیرین یه کم دوست دارم

  • جواب چالش اول:«آدریگامی.»
    جواب چالش دوم:«با حرف های با نمکی که میگه،لج لیدی باگ رو در میاره.
    لیدی باگ بهش جواب منفی میده کت نوار هم لج اون رو در میاره.این به اون در.»

  • مم بیشتر مریکا که البته غلطه لوکانت رو خشم میاد ادرینت بره گمشه😂دروغیدم ادرینتم باعاله

  • منم ۱۱ هستم و اینکه چالش یک از لایلا متنفرم و چالش دو از مهربونی با وفا بودن کت نوار خوشم میاد

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.