5 سال پیش 11 اسلاید 503 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (30)
  • نقاشیات عالی بود برای یه دختر11ساله هر کی میگه بده برای خودش میگه منم از میراکلس3تا نقاشی فقط کشیدم😂😂که یکیش مرینت یکی لیدی باگ و کت نوار و یکی هم کت نوار خوب در نیومدن ولی ازشون یه تست میسازم منتشر شد سر بزن لطفا واینکه پیشنهاد برای بهتر شون نقاشیت اینه که به عکسش دقت کنی و سعی کنی خطش اندازه ی خودش باشه و همه چیش شبیه خودش بعد که کشیدی دورشو با مداد رنگی سیاه برو اینجوری پر رنگ و زیبا میشه

    • بخدا منم ۱۲ سالمه ولی این دیگه ته بد بودنهههه

  • باریکلا به این نقاشی فقط گابریل عالی بود😂 حاجی خدایی عالی بود یادت باشه به موزه لوور زنگ بزنی که نقاشی ها تو بزاره سر درش ✌️😂🙌 چیه تست های منم سر بزن

    • گابریل رو دستی زش کشیدم 😁😁
      ملسسسسسسی

  • از کله نقاشی فقط رنگش خوب بود😐
    عزیز جان بیشتر رو اینا وقت بزار😐
    من که نقاشیم افتضاحه بهتر از تو میکشم😐

    • ممنون که بهم روحیه میدی بهتر بکشم 😢😢😢

    • موافقم خیلی

  • چه نقاشیای بانمکی😹😻😻😻😻😻
    ببین،باید روی هر نقاشی ی وقت خاص بزاری،رو فرم بدن دقت کافی رو داشته باش،مخصوصا موها،فرم صورت هم خیلی مهمه،اگه رنگ آمیزی هم بشه آدم بیشتر نقاشی رو درک میکنه،حالا بازم نقاشیای بامزه ای کشیدی😸😸😸

  • نقاشی هات خوب بود.
    اگه دوست داشتی به نقاشی های منم سر بزن .
    دنبالی = بدنبالی 😊

  • خیلی قشنگ بودن ولی میتونن بهتر باشن خوشحال میشم نقاشی های منم ببینی😍😍
    از میراکلس و سونیک و لاک پشت های نینجا هستن تازه یه تست جدا واسه کت نوار دارم

    ولی جدی میگم من که واقعا نقاشی هاتو دوست داشتم😍😍😍😍😍

  • عالیییییییییی پارت بعدی هم بزار به تست نقاشی منم سر بزن🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
    دنبالی.=به دنبال

  • متاسفانه من بلد نیستم داستان بنویسم 😩

    • ولی من خیلی وقتا داستان می نویسم کار راحتیه فقط مختو به کار بنداز

  • بچه ها چرا داستان های کمی از میرکلس هست داریم منقرض میشیم😰😖😩
    بیشتر از بلک بینک و بی تی ای است هست 😭
    باید بیشتر است درباره میرکلس بسازیم

    • آره آجی
      باید دست در دست هم بدیم تا کاربرا رو میراکولر کنیم 🙂😈
      راستی تو قسمت جدید مرینت ب آلیا میگه ک لیدی باگه

  • داداش کوچیکم ۷ سالشه
    خواهر کوچیکم ۳ سالشه ❤️

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.