5 سال پیش 6 اسلاید 63 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (23)
  • اگر دوست دارین به من پیام بدین اگر دوست دارین به این لینک پیام بدین.
    Goftino.com/c/ttfF4u
    ممنون 💜🧡🖤❤🤎💚💙

  • ببخشید راستی شما گفتین 16 سالتونه
    یعنی کلاس دهم هستین؟
    اگه اره چه رشته ای؟
    من امسال انتخاب رشته دارم اما نمیدونم چه کنم یعنی بین تجربی و ریاضی موندم

    • آره
      من رشته ی ریاضی رو ور میدارم ;--;
      ولی رشته یه چیز سلیقه ایی هستش و به سلیقه ی خود فرد بر میگرده . ولی نظر منو میخواین ریاضی بهتره 0_0

    • اره خودمم ریاضی را بیشتر از تجربی دوست دارم
      اما بیشتر بهم میگن برو تجربی
      به همین خاطر موندم کدومو برم
      خودم که ریاضی را دوست دارم
      فقط ببخشید خیلی سخت که نیست؟

    • تجربی یه معایب و فوایدی داره ریاضی هم همینطور.
      ریاضی ، نه زیاد سخت نیست البته اگر مفهومی یاد بگیرین ، از روش حفظ به جایی نمیرسه آدم. من خودم از الگوریتما خوشم میاد به همین دلیل هست اینو انتخاب کردم. ولی بازم میگم سلیقه ایی و شخصیه .

    • من حفظیات را خیلی دوست ندارم
      به همین خاطر ریاضی را شاید برم
      فقط میترسم سخت باشه
      ممنون از راهنمایی هاتون💜🥰

  • عالیییی بود ❤

  • خیلیییییییی عالیییییییی بود💜💜
    بیست بیست بیست و بینظیر بود👌🌷
    پارت بعدیش کی میاد؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.