5 سال پیش 6 اسلاید 173 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (60)
  • عالی بود من خیلی از داستانت خوشم اومد 😍 💙

  • به عنوان اولین داستانت که عالی بود مرسی کیوتی خوشگل خودم نمدونم چرا اما حس خیلی خوبی بهت دارم اجی میشی.😻😻😻😻😻

    • وای ممنون 😊
      خواهش میکنم 💜
      آره حتما نرگس هستم ۱۴ساله لقب ندارم هرچی دوست داشتی صدام.
      و شما؟

    • من آندیا هستم فروردینی هستم و لقبام:آنی،دنس مانیتور،سونگی میتونی منو سونگی صدا کنی منم تورو اجی جینی صدا میکنم اگه دوست داری

    • باشه آجی سونگی
      هرچی دلت خواست صدام کن آجی سونگی💜💜😚😚

  • عالی بود ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • واییی اجی نرگس داستان عالیههه💙💙💙

  • داستانی فوق العاده و قشنگیه 😉😉❤️❤️💚💚

  • ممنون عزیزم بابت داستان قشنگت💜
    با این حال که بی مقدمه شروع کردی و کوتاه بود ولی کشش خوبی داشت. واقعا جذابیت خاصی داشت. شروع خیلی خوبی داشتی😍
    میشه در مورد کارکتر های داستانت توی پارت های بعد ، یکم توضیح بدی؟😊
    پر انرژی ادامه اش بده. منتظر پارت های قشنگ بعدی هستم😍💜
    فایتینگ💜

    • ببخشید من از شما یه سوال بپرسم منظورتون از این که کارکتر یعنی چی ببخشید که نمیدونم فکر کنم یکم خنگ هستم گلم😢🤦🏻‍♀️

    • نه عزیزم اینطوری نگو ، دور از جونت❤ من بد بیان کردم. منظورم این بود که توضیح مختصری درباره ی «شخصیت» های داستانت ، می تونی بگی ؟ مثلا درباره شخصیت آ.ت ؛ اینکه که چطور آدمیه، علایقش چیاست، اینکه توی زندگیش چی میخواد ،چند سالشه، چه رشته ای میخونه ، کارش چی بود، روابطش با پدر و برادرش چطوریه .... البته این صرفا مثال بود و اگه دوست داشتی ، می تونی به عنوان پیش مقدمه پارتت بذاری. یه پیشنهاد بود.
      اون موقع هنوز با فضای داستان آشنایی نداشتم، اینو گفتم. ممنون عزیزم که توجه کردی🤗💜 قلمت برام خیلی خاصه🌹

    • خیلی ازتون ممنون که جوابم رو دادید حتما تو پارت جدید توضیح میدم و جواب همه ی اینارو میگم عزیزم 💜💜

    • البته دیگه دیر شده چون همه چیز رو فهمیدین ولی برای داستان بعدی حتما میگم ❤❤

    • خواهش میکنم عزیزم. خیلی ممنونم ، لطف می کنی💜
      اشکال نداره عزیزم ، مرسی که در نظرش می گیری🤗
      ممنونم از لطف و توجهت😍💜🌸

    • ❤❤❤

  • عالی بود ⁦❤️⁩
    آجی میشی ؟
    آرمیتا هستم و ۱۲ سالمه
    و شما ؟
    پارت بعدی رو زود بذار
    منتظرم ها 😉
    خیلی عالی مینویسی

    • ممنون 😘
      آره عزیزم. نرگس هستم ۱۴ساله
      چشم حتما درحال برسی هستش💜💜

  • قشنگ بود💜😊

  • عالی بود😉💜تازه رمانم پارت دومش اومده رمان زندگی رویایی با بی تی اس رو میگم اگه دوست داشتی بخون گلم💜💜

    • ممنون 💜
      چشم حتما ❤

    • راستی من رمان شمارو پارت اولش رو خونده بودم ولی نمیدونستم پارت دومش اومده

  • تروخدا پارت بعدی رو بزار عررررررررررررررررر

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.