3 سال پیش 10 اسلاید 8,080 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی درسی و دانشگاهی

نظرات بازدیدکنندگان (23)
  • عالی❤️‍🔥
    منم یه تست درباره مدرسه ساختم سر میزنین؟
    لایک هم کردم❤️‍🔥

    • چشم حتما اگه وقت کردم حتمابه تستتون سر میزنم🌹

  • بسه دیگه چگونه فلان باشیم
    نمیشه به جاش تست/پست بسازید چگونه خودمون باشیم؟!
    واقعا فایده ای نداره این چیزا :/

    • چشم ...در اون مورد هم تست میسازیم 😂🥲

    • حالا من دیدم فصل مدرسستو شاید یکی واقعا یکی از سوال هاش بوده باشه و من تونسته باشم بل این تست و با تجربیات خودم یه کمک کوچولو بهش رسونده باشم . بااینحال ، مرسی از اینکه نظر دادی🌹

    • اوکی:_)

    • 😭😂❤️

  • 👌🏻👌🏻🙃💜

  • وای چ کیوت و فان😐🗿
    آخ😐. یادت رفت آهنگ 7تا بچه اوب و بگی
    آخه من عاششش بی تی لزم. 🗿😐😐😐

    • ممنون ار اینکه تست رو انجام دادی . من بی تی اس فن نیستم عزیزم .ولی باز در کل بخواییم بگیم ،اره اهنگای انگیزشی انگیزه آدم رو میبرن بالا و خیلیم به آدم انرژی میدن . بخصوص اگه اولدصبح گوش بدی ...باحاله!!

  • عالیییی بودددد

  • من اخر هر ماه چند سال پیش به مثال یک تعطیلی یا یک پنجشنبه جمعه رو به یکی از امتحان ها اختصاص میدادم تا خودمو بسنجم و با همون تست ها کلی چیز جدید یاد گرفتم و با افتخار الان یه تیزهوشانیم

    • میشه بپرسم چجوری؟
      یعنی از طریق یه سایتی یا یه کتاب کمک درسی؟

  • من تمام این کار ها رو انجام میدادم و هنوز هم انجام میدم🤩
    خیلی تاثیر گذاره و یکی دیگه از کارهایی که من انجام میدم اینه که تو محیطی ساکت درس می خونم و برای خودم با صدایی که بتونم بشنوم توضیح میدم
    وقتایی که قراره کلاس شروع شه و هنوز معلم نیومده یه مرور کلی انجام میدم
    نکته ی آخر برای من خیلی مهمه به طوری که یه روز قبل کلاس مرور نکنم ممکنه به جای ۲۰،نوزده بگیرم
    خلاصه که عالی بود
    برای همه آرزوی موفقیت می کنم

    • خیلی عالیه که برای خودت توضیح میدی و مرور و پیشخوانی میکنی اینطوری خیلی بهت کمک میکنه که درس رو بهتر متوجه بشی خودمم گفتم، مرور و تکرار خیلی مهمه . البته که محیط درس خوندن باید ی محیط ساکت و خلوت باشه جایی که ذهن ازاد باشه و بتونید تمرکز داشته باشید . تشکر از نظرت و از اینکه شرکت کردی 🌹

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.