سلام دوستان حلما هستم بعد از مدت ها برگشتم با یک تست جدید بیاین ببینیم چطور از درس خواندن لذت ببریم؟
(برنامه برای یک روز که میخواین برین مدرسه) خب دوستان اول از همه این که لطفا شب ها زود بخوابید مثلا ۸ و ۹ یا نهایتاً دیگه ساعت ۹:۳۰ بخوابین که ۱۰ خواب باشید
اگر می تونید صبح ها قبل از مدرسه به حمام بروید یا اگر نمی توانید بعد از مدرسه مثال عصر و شب به حمام برید این جوری انرژی بیشتری دارید و خستگی تون هم در میره 💧🚿
صبح ها حتما صبحونه کامل بخورید فقط چای نخورید لقمه هم بخورید حالا لقمه تون می خواد نون پنیر باشه می خواد کره عسل یا نوتلا و کره بادوم زمینی باشه همیشه شب ها لقمه تون رو آماده کنید وبذارید توی یک پلاستیک که خشک نشه که اگر فردا دیرتون شده بود لقمه رو با خودتون ببرین مدرسه بخورین
توی مدرسه نوت برداری کنید یعنی چی؟ یعنی نکات مهمی که معلم میگه یا فکر می کنید خوب یادش نگرفتید و توی یه دفتر بنویسید این کار برای امتحان هم خیلی خوبه مثل یک جور خلاصه نویسی هست که بجای این که کل کتاب رو بخونین فقط نکات مهم درس و دوره کنین (البته واسه امتحان های مهم که پرسشی نیستن ورق زدن کتاب هم ضرری نداره)
توی مدرسه برای خودتون یک قانون بزارین که زنگ تفریح کتاب و دفتر دستم نمی گیرم و فقط میرم بازی و خوراکی می خورم و این حرف ها (استراحت هم مهمه) و سرکلاس هم کلاس رو با زنگ تفریح اشتباه نمی گیرم و حواسم به کلاس هست (درس خوندن هم مهمه)
خب دوستان حالا وقتی بر می گردید خونه چی؟ اگر توی مدرسه ناهار نمی خورین اول ناهارتون رو بخورین نیم ساعت یا یک ساعت وقت دارید برای استراحت یعنی چی؟ یعنی خوابیدن یا حمام رفتن یا با دوستا چت کردن یا توی تستچی بودن و...اما بعد این نیم ساعت یا یک ساعت چی؟ اول تکالیف رو انجام می دید چون اولویت با تکالیف هستش
تکالیف تون نهایتا ۲ تا ۳ ساعت طول می کشه اگر وقت اضافه آوردین و هنوز ساعت ساعت خوابیدن تون نشده بود چی کار کنید؟ (اسلاید بعد توضیح میدم)
شما اگر وقت اضافه آوردین نباید دوباره برین پای گوشی یا بخوابین و این حرفا باید چی کار کنین؟ باید درس بخونین اگر امتحان یا پرسشی دارین تا قبل خواب برای اون وقت بزارین اگر هم ندارین خب درس بخونین چطوری درس بخونید که لذت ببرید؟
اول از این که باید به خودتون فشار نیارین استراحت بدین هر ۴۵ دقیقه یبار یه ربع استراحت بدین مثلا یه چیزی بخورین با خانواده صحبت کنید یا با خواهر و برادر تون بازی کنید هرچی دیگه من نمیدونم اون رو
خوراکی کنار دست تون باشه نوشیدنی بخورید خارج از تایم اگر خسته شدید نیم ساعت خواب بعد ادامه این جوری درس خوندن شیرین تر میشه خب دوستان ببخشید اگر بد بود امیدوارم همیشه موفق باشید ❤️
یکمی زیادی پیش پا افتاده بود
بهتر نبود مطلب(پست) اش میکردی؟
گوشی،شارژر،لباس،کیف(برای گذشتن وسایلم)،پول