اولین های تاریخ چی هستن؟
اولین عکس رابرت کورنلیوس که صاحب یک مغازه الکتریکی بود به هنر جدید "عکاسی" علاقهمند بود. در سال ۱۸۳۹ این عکس را خارج از مغازه خود گرفت. او مجبورشد ۱۰-۱۵ دقیقه بنشیند و به دوربین خیره و عکس را بگیرد.
اولین آهنگ در سال ۱۲۶۰ اولین نت موسیقی انگلیسی نوشته شد و برای فهم آن لازم است با نوع لهجه و خط نوشتاری انگلیس زمان قرون وسطی آشنا باشید
اولین سریال این سریال مستند که از یک خانواده ۱۲ نفری ساخته شده بود در دوران خودش ۱۰ میلیون بیننده داشت. این سریال حوادث و اتفاقاتی را که برای خانواده"لود" پیش آمده بود دنبال میکرد.
اولین تماس تلفنی گراهام بل به جای اینکه پشت تلفن فریاد بزند " خدای من، من تلفن را اختراع کردم" فقط به گفتن " آقای واتسون بیا اینجا" اکتفا کرد. این رویداد در سال ۱۸۶۷ اتفاق افتاد.
اولین هکر کامپیوتر رابرت تاپن موریس" ویروسی را وارد شبکههای کامپیوتری کرد به نام "کرم موریس" و با آن میخواست اثبات کند که امنیتی وجود ندارد. او اولین کسی بود که برای هک کردن سه سال حبس شد و جریم نقدی هم پرداخت کرد.
اولین پست یوتیوب بخش تصویری یوتیوب با این ویدئو شروع به کار کرد "من در باغ وحش" که در ۲۳ آوریل ۲۰۰۵ توسط "جاوید کریم"ارسال شد. مدت این ویدئو ۱۸ ثانیه بود.
اولین سانحه رانندگی ماری وارد" دانشمند مشهور از یک ماشین بخار به بیرون برتاب شد و زیر چرخهای ماشین گیر کرد و به این ترتیب اولین تصادف در تاریخ با مرگ او رقم خورد. او به علت شکستگی گردن جان باخت.
بکمیدم(:
پینشه؟اگهناراحتشدیبپاک(•‿•)
میشه به تست جدیدم به نام «عکس برای کاور p²» سر بزنین؟^^
ادمین پین نشم؟
هلو گایز💙🦋
میخواید وایب اکانتتونو بدونید؟؟:)👀
پس فقط برو توی نظرسنجی «وایب اکانت شما » و برام ده امتیاز بریز
و بهم تو کامنت ها خبر بده 🍭🍬
ساری بابت تبلیغ:)
مایل به پین؟🍼💙
ج چ : بعد از خواننده های کیپاپ شادمهر
Aaron Smith
گراهام بل:مود💀💅
ج چ:خیلی خیلی زیادن🗿💅
تستت لیاقت ویژه شدن رو داره ✨️
خیلی ممنونم🥲❤️🌱
🌝✨️
ج چ: شاهین نجفی پیشرو هیچکس سورنا و.. (کلا بگیر نسل ۱ و ۲ رپفا😂😔)
یه سوال
پیشرو نسل چنده؟
پیشرو نسل یکه
میخوای بگی اولین نفر ها تو رپ بودن؟
خیر اشتباهه،سبک رپ با اینا اوج گرفت
اولین ها دست اینا نبود
و لطفا منو نخور،خودو طرفدارشونم🤝🏽
نه داداش نسل بندی و میگم، هر ۵ سال نسل عوض میشه و از تقریبا سال ۷۹، ۸۰ شروع شده نسل ۱ منظورم کسایین که ۸۰ تا ۸۵ فعالیت داشتن
پیشرو تتلو 🗿🖤
اونوقت اگه من اختراعش کرده بودم تا سر خیابون میدوییدم جیغ میزدم میگفتم ملت من تلفنو اختراع کردممممم
دقیقا منم🤣