ببین، اسم فانتزیش هست «اثر نورافکن»، ولی تهش میشه همون «چرا ما فکر میکنیم همه چشمهاشون به ماست، درحالیکه هیچکس حتی متوجه نیست ما چیکار کردیم.
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
من خیلی وقته رهاش کردم، وسواس فقط همه چیز رو بد تر می کنه
بله درسته❤