سلام به همگی اگه همیشه فکر می کنید چی برای ناهار یا تغذیه ی مدرسه ببرید این تست رو ببینید شاید کمکتون بکنه
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام به همگی اگه همیشه فکر می کنید چی برای ناهار یا تغذیه ی مدرسه ببرید این تست رو ببینید شاید کمکتون بکنه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ولی دوستان لطفا جوگیر نشید دوغ با خودتون همراه ناهار نبرید، چون زنگ اخر کاملا میرید تو ی دنیا دیگه🌚👌
عالی بود!
خیلی پیجت خوبه 🥲🥲
مرسییییییی
خببب من صبحونه نسکافه دم میکنم تو فلاسک کوچولو میبرم با لقمه ارده کاکائویی 🥲
ولی ما زنگ ناهار نداریم
عالیی😋
مرسیییییی
عالیییییی👍✨️
فقط منظورت از دبیرستان هفتم هشتم و نهم هم بود؟🥲
ده یازده دوزاده
👍✨️
من تا دوغ میخورم غش میکنم😂
تستت عالی بود خوشحال میشم به تست های من هم سر بزنید راستی بک هم میدم. پین بشه؟
باشهههه اومدم تست هاتو ببینمممم
جالب
مرسیییییی
تستت گود بود مرسی
مرسییییی به خودتتتت 💗
قربونتتت☆★