2 سال پیش 4 اسلاید 174 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (16)
  • زیاد حرف نمیزنم،خز شده
    یه چنل مود و باحال
    مایل ب جوین در روبیکا؟
    @crazy___time
    ببخشید بابت تب، میشه پین کنی:)))
    اگه هم ناراحت شدی پاک کن

  • دختر عموی منم اینجوریه اون درون‌گرا هست من برون‌گرا با هیچکی نمیتونه بره تو اجتماع ولی وقتی اون و من میریم تو اتاق قشنگ باهام خیلی راحته، انگار نن تنها کسی هستم که باهام راحته و باهام برون‌گرا رفتار میکنه😁🥰

    • اوهوم درونگرا ها تووتنهایی خیلی بیشتر حرف میزنن

    • بلی

  • ولی درونگرایی با اجتماعی نبودن متفاوته
    خیلی ها اجتماعی نیستن و الکی برچسب درونگرایی رو خودشون میزنن تا اشتباهاتشون معلوم نشه

  • اسلاید اول کاملا غلطه
    ما درونگرا ها میتونیم احساساتمون رو ابراز کنیم ولی نه همه جا و از اجتماع نمیترسیم فقط نیاز داریم بعد بودن تو یه جمع شلوغ یه مدت برای خودمون وقت بزاریم و تنها باشیم😠👎🏻

  • چقدر کامل منو توصیف کردی🥲

  • عالی منم درو نگرام اولین لایک و کامنت و بازدید

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.