میخوام تو این تست راجب آدمای درونگرا حرف بزنم ،که اگه در اطرافمون هستن یکم درکشون کنیم
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
میخوام تو این تست راجب آدمای درونگرا حرف بزنم ،که اگه در اطرافمون هستن یکم درکشون کنیم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
زیاد حرف نمیزنم،خز شده
یه چنل مود و باحال
مایل ب جوین در روبیکا؟
@crazy___time
ببخشید بابت تب، میشه پین کنی:)))
اگه هم ناراحت شدی پاک کن
دختر عموی منم اینجوریه اون درونگرا هست من برونگرا با هیچکی نمیتونه بره تو اجتماع ولی وقتی اون و من میریم تو اتاق قشنگ باهام خیلی راحته، انگار نن تنها کسی هستم که باهام راحته و باهام برونگرا رفتار میکنه😁🥰
اوهوم درونگرا ها تووتنهایی خیلی بیشتر حرف میزنن
بلی
ولی درونگرایی با اجتماعی نبودن متفاوته
خیلی ها اجتماعی نیستن و الکی برچسب درونگرایی رو خودشون میزنن تا اشتباهاتشون معلوم نشه
آره موافقم
اسلاید اول کاملا غلطه
ما درونگرا ها میتونیم احساساتمون رو ابراز کنیم ولی نه همه جا و از اجتماع نمیترسیم فقط نیاز داریم بعد بودن تو یه جمع شلوغ یه مدت برای خودمون وقت بزاریم و تنها باشیم😠👎🏻
اوکی مرسی از نظرت
چقدر کامل منو توصیف کردی🥲
:)
عالی منم درو نگرام اولین لایک و کامنت و بازدید
مرسی،خودمم درونگرام