راهنمایی برای کسانی که ازمون تیزهوشان دارند
طرز تهیه ی یک سمپادی
درود بر همه شما دوستان عزیز❤️ امیدوارم که حالتون خوب باشه خیلی ممنونم که پست منو انتخاب کردید🙏🌷 توی این پست قرار باهم چند تا راهنمایی های مفید و اثر گذار برای قبول شدن توی آزمون تیزهوشان هفتم ببینیم ، امیدوارم که دوست داشته باشید
خب میدونم که کتاب های متنوعی برای تست زدن وجود داره و اونا رو میدونیم اما روش تست زدن و تحلیلش مهمه هدف ما زدن تستای زیاد ،یا درست و غلط بودن تست توی این مرحله نیست،باید تست رو تحلیل کنیم :-) حالا چجوری ؟ فرض کن شما الان مثلا ۱۰ تا تست زدی ، حالا میخوای چکشون کنی ، خب اول میری سراغ تست اول چک میکنی میبینی درسته ، خب اوکی راه حل خودتو ببین راه حل پاسخنانه هم ببین ،ببین کدوم راحت تره کدوم سریع تره کدوم قابل فهم تره ،حالا که خوب تست رو قورت دادی خودتو بزار جای طراح بگو من چجوری میتونم این تست رو سخت تر کنم؟آها مثلا بیام با فلان قضیه ادغامش کنم و...
حالا میری سراغ تست دوم میبینی عه وا غلطه که ،خب اشکالی نداره مامان جان 🙂 به جواب تشریحی نگاه نکن برو یه بار دیگه حل کن اگه درست شد اسلاید قبل رو انجام میدی اگه بازم غلط شد پاسخ رو میخونی میبینی کجا رو اشتباه رفتی... خب اوکی بابا فهمیدم دیگه ، حالا که فهمیدی تست رو میزاری کنار دوباره فردا اول کار میری سراغش ببینی میدونی چجوری باید حلش کنی یا نه ، من نمیگم تست رو حفظ کنیااااا باید بفهمیش جوری که از یادت نره پس هیچ تستی رو ما حفظ نمیکنیم..
کتاب هایی که میتونه حسابی کمک کنه :کتاب های مجموعه ی بهتر از خودم عالیه مخصوصاETو هوش معمایی(عکس جلدش شکلاته 🍫)کلا مجموعه فوق العاده ست حتی اگه کسی توانش رو داشت کلاس ها و آزمون هاشون معجزه میکنه ...، کمپلکس رو زیاد شنیدین ولی بیشتر مال کسیه که تازه میخواد استارت بزنه و با تست هوش آشنا بشه ،هوش مالتیپل، برای سرعت و دقت کتاب شیر از بهتر از خودم اونم خوبه ، و کلا هرچی بسته ی آزمون هست خوبه سعی کنید بیشترش رو تقریبا یه ۳.۴ ماه قبل آزمون بزنید و کتاب ها هم تا همین ۳.۴ ماه قبل آزمون سعی کنید تموم شه
برای سرعت و دقت یه ۴.۵ ماه قبل آزمون شروع کنید و معمولا ۵ دقیقه کمتر وقت بگیرید و کاملا برای آزمون هم که حتی میخواین شبیه ساز بدین کاملا با شرایط آزمون باشید ،لباس مناسب و .. و خودتونو به محیط ساکت و آروم اصلا عادت ندیدن چون سر جلسه هر چیزی ممکنه مثلا مراقب بیاد باهات حرف بزنه یا کولر صاف رو به روت باشه هی برگه ات رو باد بزنه یا مراقب آدامس بجوه و یا ببخشیداااا یکی بالابیاره و از این چیزا پس کلا آمادگی داشته باش
مجموعه آزمون شبیه ساز سمپادیوم خیلی خوبه هم شبیه ساز هست هم آزمونهای سالای قبل آخرش هم میتونید کدشو اسکن کنید با پاسخنامه تراز بگیرید
پک ازمون ها هم باحال بودن دو سال پیش که من ازمون دادم
سعی کنید به نظرم با etپیش برید، مثلا مباحث et رو که میزنید، بریم مبحث یکی باهاش رو توی اسمارتیز و کمپلکس و... پیدا کنید و بزنید
عالی بود❤ ولی ما امتحان دادیم رفت😂انشالله برای ششم های سال بعد
عکس سمپادک رو توی کاور دیدم پنیک کردم_
خوب بود ولی آزمون دیگه تموم شده
درسته 🌹
خواستم تقریبا یک سال قبل آزمون سال بعد بذارم که ششمی ها یا پنجمی ها بیشتر وقت داشته باشن و عملکردش بهتر باشه.🙏🌹
عالی بود
عالی بود ولی یکم دیر منتشر شد-
شرمنده🙏🌷
اشکالی نداره مطمئنم قبول میشین
امیدوارم کسایی که سال دیگه آزمون دارن براشون مفید باشه🌷💓