یه داستان غمگین از شیاون و سوهو توی قهرمان ضعیف کلاس به جیپیتی ایده دادم و اون نوشتش😭
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
یه داستان غمگین از شیاون و سوهو توی قهرمان ضعیف کلاس به جیپیتی ایده دادم و اون نوشتش😭
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
😭😭😭💔💔
😭😭😭
واااااییی 😭😭
😭😭😭😭
واییی...💔
😭💔💔
پشمامم این پستت خیلی وایب اکانتمو میده (وقتی خودم برای پست خودم کامنت میزار_)
عالیبوددد😭💞
مررسیی عشقمم😭💞
عادیه که من گریه کردم؟
آرهه😭💔
😭😭😭
اگه واقعا اینطوری بود الان من زنده نبودم 😥
و همچنین من😭😭💔💔
همچنین من😭💔
آوا من برگشتم نمیدونم منو یادته یا نه وای من برگشتم
وایی پارسینننن
خیلی خوشحال شدمممم
خوش برگشتییی (آخه براچی نباید یادم باشهه😭)
اشک 🥲...
😭😭😭
خیلی عالی بود خسته نباشی ✨🍄
ولیخب من الان تا صبح گریه میکنم سرش کههه😭😭
ولی خداروشکر تو سریال واقعا این نشد
مررسیی مکسی خوشگلهه💞😭
الهیی😭😭💔
دقیقاااا
😭😭😭😭😭😭
😭😭😭😭😭😭