الن سادلر ، دختری نبود که ۹ سال به کما رفت ، فقط خوابید موقعی که بیدار شد گفت :«چرا همه انقدر پیر شدن ؟ » هیچ کس نفهمید که چرا الن انقدر خوابید ، هنوز هم کسی نمیدونه
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
جوری که تابستونم قراره بگذره:
حقیقتا پثمام ریخت🦦💔
بیماری خواب چیه🤣
رفته تو کما طرف😐
پزشکایه اون زمان سواد درستی نداشتن که...
کما نمیدونستن چیه
آدمارو حتی زنده زنده دفن میکردن
این یکی شانس آورده که با مرده اشتباهش نگرفتن
از کجا معلوم؟
چی از کجا معلوم؟
اینکه نخوابیده بوده؟
یه ذره بخونی مقاله های مرتب رو و پرونده ها رو براحتی معلوم میشه
اصن همچین بیماری وجود نداره و نداریم
بیماری های مختلف راجب خواب داریم
ولی هیچکدوم باعث نمیشه سال ها پشت سر هم بخوابی بدون بیدار شدن...
به اضافه اینکه اگر پرونده های جنایی و این چیزا رو بخونی
متوجه میشی که چقدررر اون زمان که نمیدونستم کما چیه آدمارو زنده زنده میکشتن و دفع میکردن چون فکر میکردن مرده
و نکته آخر علائم و شوهادی که تو پستت ارائه دادی همه و همه فقط نشان دهنده کما هستن
احتمالا هم توده ای در مغزش باعث کماش بوده حالا یا خوش خیم یا بدخیم یا لخته ای و یا هر چی (اینجا میشه گفت از کجا معلوم) که بعد رسیدگی بهش و گذر زمان به صورت خود به خود جذب شده و رفته یا کوچیک شده
امیدوارم جوابم کمک کننده بوده باشه و موضوع رو مفهوم کرده باشه🙏
واووو
نیاز دارم جای آلن باشم 🙃
جالب بود
من در زندگی قبلی🗣
من اگه کسی بهم کار نگیره و بیدارم نکنه