تا حالا براتون سوال نشده که در زمان قدیم چطوری به حمام میرفتن و از چه چیزی به عنوان شامپو استفاده میکردن ، خب توی این پست قراره درموردش صحبت کنیم نکته اینه که چون حمام رفتن و درست کردن چیزی به عنوان شامپو سخت بوده ، مردم کمتر حمام میرفتن
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
عالی بود خسته نباشی
ویژه ؟
مرسیممنون🤓💘
عالی بوددد. من هنوزم از روش ایران برا شستن سرم استفاده میکنم🤣
مرسییی