1 ماه پیش 9 اسلاید 158 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (16)
  • واقعا جالب و جذاب بود🤝🌱

  • ایران پس چی ؟

    • دادا داریم توش زندگی میکنیما
      یعنی شما سیستم اسم گذاری رو نمیدونــــ....
      ابن پست جهت اشنایی با بقیه فرهنگا بود قربونت....

    • نه راستش نمی دونم مگه هر کسی تو کشوری که زندگی میکنه رو باید بدونه ؟

    • به عشق خودت یه پست با این موضوع ساختم

    • تنکیو👍

  • ایده جالبی بود ماشالا

  • البته که پستت عالی و مفید بود👌🏻😁
    هرچند من بیشتر دلم برای نینی کاور میره😅

  • ژاپنیا و (بعضی کشورا که دختر رو نحس میدونستن...)
    همچنین ایرانیان و یونانیان باستان که نام خدایان‌ـشون رو میزاشتن رو دختراشون 🗿

    • فرهنگ ما همیشه متفاوت بوده قربونت

    • ولی من فدای فرهنگ تاریخ خودمون بشم 🦖💗

    • همچنین اعراب که دختراشونو زنده به گور میکردن و الان هم هنوز ۱۸ ساله نشده شوهرشون میدن

  • مفید، جالب، و فوق العاده بود.
    در مورد پاکستانی ها و بعضی از هندی ها می‌دونم که معمولا اسم پسر ها دو بخش مختلف داره ولی با یکی از اونا اونم با پسوند جی صدا می‌کنن
    مثلا صداحسین، که حسین جی صدا می‌کنن.

    • تو پارت دوم زکر میکنم این رو
      ممنون♡
      اگه بخوای اسمتم بیارم

    • خواهش می‌کنم.
      اسمم هم نیاری، مشکلی ندارم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.