1 سال پیش 10 اسلاید 124 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی شعر و ادبیات

نظرات بازدیدکنندگان (10)
  • چقد قشنگ بودددددد

  • ببخشید زیاد شد ولی شعرش خیلی قشنگ بود:)

  • حتی وسط ایل خودش در وطنش بم،ناچاری از این فاصله هایی که زیادند،دلگیرم از این مردن تدریجی کم کم، هرجا بروم، شهر پر از چاه و شغاد است، بگذار بمانم که فدای تو بگردم، من نارون صاعقه خورده تو گل سرخ، تو سبز بمان، من به درک، من به جهنم:) حامد عسگری

  • سلام تو چارسو پیامم نیومد اینجا میفرستم
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    ای دلبریت دلهره حضرت آدم، پلکی بزن و دلهره ام باش دمادم، پلکی بزن از پلک تو الهام بگیرم، تا کاسه تنبور و سه تاری بتراشم، هر ماه ته چاه نشد حضرت یوسف، هر باکره ای هم نشود حضرت مریم، گاهی غزلم، گم شدن رخش بهانه‌ست، تهمینه شود همدم تنهایی رستم، تهمینه شود بستر لالایی سهراب، تهمینه شود یک غم تاریخی مبهم، تهمینه ی من، ترس من این است نباشد، باب دلت این رستم بی رخش پر از غم، این رستم معمولی ساده، که غریب است،

  • ذخیره در مورد علاقه هااا

  • عالی بود واقعا

    • من ازش ایده رمان گرفتم.خیلی شعرش زیبا و ستودنی بود

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.