1 سال پیش 8 اسلاید 66 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (144)
  • برای کیفیت بدش ببخشید:|
    با لبتاب درستش‌کردم خوب نشد

  • ضرفیت پر نشده؟؟

    • منم باشمم؟
      نیک نیم: یوکا
      دختر
      enfp
      بورسیه (احساس خاکی و محلی بودن دست میده بم)
      رشته: هنر
      ظاهری: موهای نسبتا کوتاه قهوه ای کمرنگ، چشمای سبز، گوگولی
      رفتاری: تقریبا با همه مهربون و صمیمیه، در مقابل قلدرا اگه چیزی به خودش بگن زبونش بند میاد و چیزی نمیگه ولی اگه راجب دوستاش چیزی بگن تو دهنشونم میزنه، مهربون، شلخته، برای درسا ی خوندنی دقیقه نود میخونه یا نمیخونه ولی همیشه نمره بالایی داره و نقاشیش فوق العادس
      علایق: دوستاش، گربه، نقاشی، رشتش، انیمه
      تنفرات: پولدارا، نژادپرستا، تبعیض قائل شدن

    • خانواده: بجز مادر و خواهر کوچیکتر رو مخش کسیو نداره🌚
      وضعیت درسی: تو ویژگیای رفتاری توضیح دادم
      اتاق:برام فرقی نداره ولی ترجیحا با چند تا بورسیه ای هم اتاق باشه

    • ایول،کارکتر باحالی داری

    • مرسیی💞

  • با این طرز نوشتن فکر کنم یه دختر/پسر ولی به احتمال زیاد دختری باشی که سنش کمی زیاده منظورم ۱۶ اینا .. و دختر عاقلی هستی که ضریب هوشی بالایی داری .. من اینجوری تو رو احساس کردم حالا خودت بهم بگو که راست میگم یا نه؟😂🎀

    • ۱۴ سالمه😂
      ضریب هوشیو نمیدونم ولی این داستانو وقتی حوصلم سررفته بود گفتم بنویسم😂🗿(تستچی هنوز ک هنوزه تاییدش نکرده)

  • هوشیکو چی شدی ؟

    • دارم میمیزمممم
      امتحانامو یکی یکی دارم گند میزنم....
      هعی...
      (بابت فیک ببخشییییییییییییییییییییییییییید)
      "نوبت اول تموم شه مینویسمش"

    • منم علوم و گند زدم فکر نکنم حتی ۱۲ بشم پس درک می کنم امیدوارم موفق باشی و وقتی اومدی با یک فیک محشر بترکونی💗

    • واهاییی دقیقا
      میسیییی ممنونم

  • بازم مینویسی؟
    بیشتر تر منظورمه:///؟

  • واییییییییییی میخوام شروع کنم بنویسم داستانو تستچی میره رو مخم همش شخصیش میکنه....من پدرو...مادرشو...خواهرشو....نوازش میکنمسوسخزتدشخقنسمصازه

  • @𝗁𝖺𝗋𝗎
    ببخشینااااتو اتاق b بنده حضور دارمو پسرمو جنابعالی دوتا شخصیت پسر آوردیباید ببری ی اتاق دیگه
    ______
    عه...میگم مگه اتاق B ظرفیت پسراش ۳ نفر نبود؟

  • نیک نیم: میکائیلا
    دختر / پسر: پسر
    تایپ شخصیتی:infj
    پولدار / بورسیه:پولدار
    رشته: علوم انتظامی (رشته ای هست که می تونی باهاش کاراگاه بشی)
    ویژگی های ظاهری:موهای طلایی و چشم های آبی داره زمستون ها ی یک کت بلند سفید می پوشه و جلوش را باز می زاره
    و زیرش یک لباس مشکی می پوشه
    ویژگی های رفتاری : عاشق غذا خوردنه همیشه هم داره می خوره🤭 به دوستاش زیاد فکر می کنه و توی تیر اندازی هم با تفنگ خوبه خیلی بی خیاله
    علایق: غذا (مورد علاقه اش خورشت کاری)تفنگ کتاب(ژانر جنایی و کارآگاهی) دوستاش بوی کتاب و قهوه

    • عه یه پسر دیگههههه
      میسی درستشون کردیی^^

    • خواهش میکنم 💗😌

    • تنف.رات: از کسی متن.فر نیست حتی از د.ز.د ها هم خوشش میاد والا
      خانواده: مادر پدر یک خواهر نات.نی که توی فرانسه داره فشن می خونه
      وضعیت درسی: توی درس های عملیش بهتره تا امتحان ها
      اتاق: B
      میشه با شخصیت mary شiپ بشه؟🤨
      و بله بنده یک اتاق و کامل پر کردم البته اگر کسی دیگر هم خواست که بیاد توی اتاق B اشکال نداره که این شخصیت توی اتاق دیگه باشه

    • چرا من وقتی کاری و تیر اندازی رو دیدم یاد اوداساکو افتادم؟

    • همزادشه😔

    • وایی واقعا چرا انقدر شبیه اوداساکو عه

  • نیک نیم:هاروکی
    دختر/پسر:پسر
    تایپ شخصیتی:ENTP
    پولدار/بورسیه:بورسیه
    رشته:پزشکی(می خواهد جراح مغز بشه و سرطان مغزو درمان کنه)
    ویژگی های ظاهری:موهاش مشکیه و چون موهاش را زود به زود کوتاه نمی کنه یکم بلنده چشم هاش آبیه و مثل یاقوت می مونه لباس هم تیشرت و شلوار برای تابستون و توی زمستون هودی و شلوار کارگو می پوشه (شلوارهاش مشکیه و لباساش اغلب توی رنگ های آبی و سبزه
    ویژگی های رفتاری:مسخره بازی زیاد در میاره شاید بعضی شوخی هاش باعث بشه خجالت بکشی ول توی عمل خودش خجالت می کشه(می فهمید که چی می گم)

    • ادامه ویژگی های رفتاری ولی به موقعش کاملا جدیه
      علایق:نودل هندزفری با فایل موسیقی هاش والیبال
      تنفرات:کسایی که براش ارزش قائل نیستن
      خانواده:یک برادر یک مادر (اون ها هم چشم آبی دارن ولی موهاشون سفیده) برادرش و خیلی دوست داره ولی با مادرش زیاد اوکی نیست مادرش خیلی دوستش داره اما هاروکی زیاد دوستش نداره
      وضعیت درسی: درسش خوبه و توی کلاس هواسش به درسه
      اتاق:C گفتم بزارمش توی اتاق خودم
      سن:سال دوم دانشگاه

    • ببخشید یک چیزی اینجا اشتباه شده اتاق c نه اتاق B😰🙏🏻
      (اصلا چجوری گفتم اتاقc اونجا که همه دختر هستن😵)

    • خب اتاق B جای سه تا پسره
      یکیش تویی دوتا پسر دیگه هم که من ساختم به علاوه یک دختر که اونم خودم شخصیتش و ساختم
      پس اتاق B پر شد ولی خب اگر هوشیکو چان می خواد اتاقاشون و عوض کنه من مشکلی ندارم

    • اوکی فهمیدم منظورت اتاق B بود

    • 💗

  • می گم اگر شخصیت پسر کم داری می خوای درست کنم؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.