1 سال پیش 12 اسلاید 176 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (15)
  • پستت خیلی خوب بود♥️🫂
    امیدوارم در آینده یکی از بهترین کاربر ها بشی☺️👍🏻
    اگه میشه لطفا به پست و اسلایس های منم سر بزنید🙃🤍
    بک هم میدم😉🤯
    ادمین زیبارو پین؟☺️🫂

  • من چپ‌دستم
    ولی خیلی از وسایل زندگی روزمره، برای کارکرد دست راست طراحی شدن

    درواقع فقط نوشتن من با دست چپ انجام میشه. کارای دیگه مثل غذا خوردن و میوه پوست کندن و حتی همین تایپ با گوشی رو از دست راستم استفاده میکنم
    یجور عادته. چون جهان برای راست‌دست ها طراحی شده و ما باید خودمون رو وفق بدیم

  • اس 11: سینتزیا بیماری نیست و یک نعمته و در یه سری از تایپا رایجتره و من و دوستمم داریم

  • من با دست راستم خوب مینویسم،با دست چپ خوب طراحی میکنم و هر دو تا دستم میتونن قدرتی کار کنن

  • من با هر دو دستم مینویسم
    میتونم باهم بنویسم

  • منم دودستم

  • توپ تانک فشفشه
    این پست باید ویژه شه✊

  • هرکی یاد باب اسفنجی افتاد، لایک😆










    پست عالی ای بود❤️

  • من دو دستم😦✅️

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.