2 سال پیش 4 اسلاید 834 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی درسی و دانشگاهی

نظرات بازدیدکنندگان (80)
  • گایز... ویژه نشه؟؟ زحمت کشیدم:)3>>

  • به عنوان یه انسانی باید بگم که همیشه هم حفظیات نیست ، بیشتر از اینکه حفظی داشته باشه فهمیدنی و درک کردنی داره . تعداد درس های زیادی داره که ممکنه فشار بیاره ولی برای فرار از ریاضی نیاید انسانی چون ممکنه به بقیه دروسش علاقه نداشته باشید .
    بهتره که توی حفظیات و روابط اجتماعی خوب باشید چون که در سهایی مثل منطق خیلی با روابط اجتماعی کار داره .
    برای انتخاب رشته فقط عجله نکنید ، رشته ای رو انتخاب کنید که واقعا بهش علاقه دارید وگرنه براتون عذاب میشه اون رشته

  • @Hasti♡
    بنظرم برو ریاضی چون تجربی یه زیست داره ک اگه امروز بخونی فردا یادت میره😐
    ______
    اتفاقا قراره برم ریاضی😂

  • من دارم انسانی میخونم
    چند تا نصیحت:دروس تخصصی نسبت به بقیه رشته ها بیشتره پس کارتون سخت تره
    فقط حفظی نیست و اتفاقا بیشتر درسها مفهومیه و باید درکشون کنی
    بشدت سخته ولی همه فک میکنن رشته انسانی سادس
    ریاضی سادست اما خب معمولا انسانی ها ریاضی دوست ندارن(فقط معادله و اماره)
    تاریخ و جامعه بشدت سخته(بچه های نهم اگه مطالعات اجتماعی اون رو خوب نمی‌فهمیم یا دوسش ندارین اصلاااا انسانی نیان)

    • خیلی ممنونم از توصیه هات دوست عزیز
      موفق و پیروز باشی همیشه3>

    • مرسی؛)

  • در مورد رشته های فنی نمیسازی؟

  • دوستان اگه انسانیو دوست ندارین انتخابش نکنین.
    حیفه واقعا بیخودی شلوغش نکنین.
    حفظیاتش و ایناش فقط واسه کسی که به زور اومده و علاقه ای نداره یا معلوم نیست با خودش چند چنده سخته.

  • مرسی بابت تستت زیبا

  • من میخوام انسانی بخونم:)
    عالی بود

  • تستت خیلی خوب بود راستش من بین انسانی و تجربی موندم نمیدونم چیکار کنم 😐💔 راستی قرعه کشی دارم اگه خواستی یه سر به نظر سنجیم بزن🌸

    • امیدوارم بهترین انتخابو بکنی و همیشه موفق باشی عزیزمم🦋💙

    • ممنون‌ گلم🌸🌸

    • شغل مورد علاقه تعیین کنندس
      تجربه دارم ک میگم
      ناسلامتی تجربی ام عا

  • اگر آن ترک شیرازی 🫶
    به دست آرد دل ما را 🫀
    به خال هندویش بخشم
    سمرقند و بخارا را🫂🥲
    خسته نباشید:)
    بسیار عالی بود🥹

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.