سییلللاممممممممممم!!!!چیطورید؟؟؟؟؟؟؟خوفیدددددددددددددددد؟؟؟؟؟تستو بخونید لذت ببرید...کراشتون رو اوردم...
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سییلللاممممممممممم!!!!چیطورید؟؟؟؟؟؟؟خوفیدددددددددددددددد؟؟؟؟؟تستو بخونید لذت ببرید...کراشتون رو اوردم...
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
لوکا💙🗿
پلگ این تو نیست نمی دونم چرا نوشتم پلگ🤧
خخخخخخخخخخخخ درکت میکنم....ولی اگه پلگ انسان شه......یعنی یه جذذذذذااااببببببب به تمام معنا...چون فن ارت اصلیشو دیدم میگم!
آره منم اون فن آرته رو دیدممم
ولی منظورم نسخه ی اصلی خودشه😍💔
چالش: پلگ
واقعا نمیدونم چرا😐
من وقتی بچه بودم میراکولر شدم...یعنی 2015....بد ترین کراشم پلگ بید!
خواهش میکنم ی داستان قشنگ که برای میراکلسه معرفی کنین
داستان های خوب:
Merichat
همسایه ام یه ابر قهرانه
مغرور کوچولوی من
توی یه وبلاگی به نام وبلاگ لیدی باگ کللللییییییییییی رمن عالی هست:
UNKNOW
و..............
همشو خوندم
ج چ:کت نوار
آدرین
لوکا
ادرین خیلی کاوایی بود...
من برم به پسر کوچولوم خبر بدم که داره با قلب شما بازی میکنه و پنجول میکشه😍😂
تو رو خدا برو بهش بگو نکننننن!!!!!!نکننننن ع.و.ض.ی نکنننننن!!!!!!!میدونی چند نفر بخاطر پسرت شهید شدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اکثریت رو کت کرا،شیم که😂
ارههههههههههههههههههههههههههههههه واقعاااااا!
چه سوالی مسخره ای پرسیدم....
تستت عالی بود👏❣
جچ: کت نوار
گفتم کراش ملت گوش نمیدین...
ج چ:کت نوار ولوکا
خودمم همینطور
عالی
مرسی کیوتمممممم