ناظر...اذیت نکن!
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر...اذیت نکن!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
درواقع میگن گذشته ی لایلا اینطوری بوده ک لایلا توی جشن تولده خودش بودن ک باباش بهش میگه ک مثلا میره هدیه ای ک توی مغازه جا گذاشته رو بیاره ولی اون دروغ گفته و دیگه دیگه بر نمیگرده و لایلا فکر میکنه ک با دروغ میتونه فردی شبیه به باباش باشه.
یه تئوری هم درمورد مادر لایلا هست ک میگن از وقتی لایلا به دنیا اومده مادرش م. ر. ده و بعد از رفتن پدرش
لایلا رو توی پرورشگاه میزارن و برای همینه ک هيچوقت معلوم نیست مادر لایلا کیه و این بیشتر باعث خشم لایلا میشده ولی اینا تئورین اما دلایل منطقی دارن
اره گذشته جالبی داره!
میگن توی اون لحظه که پدر لایلا در روز تولدش تنهاش میزاره از دروغ بهش میگه برمیگرده و لایلا هم دوست دلشته چنین چیزیو بشنوه برای همین یه طورایی فکر میکنه میتونه با دروغ به مردم چیزیو بگه که دوست دارن بشنون
فکت خیلی خوبی بود
من لایلا رو خیلی دوست دارم برعکس بعضی ها😐🗿
میشه چندتا دلیل منطقی بیاری
شاید ما هم قانع شدیم لایلا رو دوست داشته باشیم
اگه به جرمی باشه که آخر فیلم میگه اینم خوب بود نمونه اش فیلیکس و گابریل...
والا بنظر من فیلیکس رو برای این خوب کردن که کاگامی رو بفرستن پیشش در کل این خوب شدن خیلی عجیب و غیر منتظره بود