تو این تست میخوام یه چیزایی رو بگم که بین اوتاکو و ویب ها میگرده ولی اشتباهه
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
تو این تست میخوام یه چیزایی رو بگم که بین اوتاکو و ویب ها میگرده ولی اشتباهه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
از نظر من پنج رو خوی ننوشتی چون میگی(سطح انیمه رو پایین میارین )یعنی سطح دیزنی پایینه و ممکنه یکی دیزنی دوست داشته باشه بشخصه من کلا از انیمه و انیمیشن و اینجور چیزا زیاد خوشم نمیاد ولی کلا شاید یکی خوشش بیاد
هرچند از دیزنی بدم میاد ولی خب حق گفتی🌚🤌🏻
من منظورم این نبود منظورم این بود که با این کار دارن نشون میدن انیمه انقد پایینه که باید حتما با یه چیزی مقایسه بشه (احتمالا تو سوال اشتباه کردم)
اکی😄
بای حرفاتو با طلا نوشت..
😔🌹✨
بک بده.
من_؟
حرف حقققق>>>>>
:»»
بلخره یکی حرفای دلمو زد 🗿
😔🌹