3 سال پیش 4 اسلاید 133 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (33)
  • امیدوارم یه روز کتابات رو که تو کل جهان معروف شدن رو بخونم! :)❤ شک ندارم نویسنده معروف و موفقی میشی ...💕✨

    • قلبم ! ... ممنونم :] جدی خعلی حس خوبی بهم دادی :]

    • خواهش میکنم :]
      لیاقت نویسنده های خوب و خلاقی مثل شما بیشتر از ایناست!💝😘

  • البته بهتر از اینا میتونم بنویسم. 🗿
    به داستان ظهور تستچی نگاه نکن. روی اون زیاد وقت نمی زارم. هر چی همون لحظه اومد توی ذهنم، همون رو می نویسم. بدون هیچ پشت پرده ای. 😐😂🤝

  • نوشتن از زبان سوم شخص رو ترجیح میدم.
    چون در این صورت دستم برای داستان سرایی باز تره.ولی اول شخص یکم دستش بسته تره.فقط میتونه اون فضا و اتفاقاتی رو تعریف کنه که توش قرار داره،بیشتر از این از دستش خارجه.مثلا نمی تونه توی ذهن بقیه کاراکتر ها نفوذ کنه و اینا. ولی بازم نوشتن از زبان اول شخص رو دوست دارم.

    • منم مثل تو ام تقریبا ولی به نظرم هر داستانی خودش مشخص میکنه سوم شخص باشه یا اول شخص و اون مدل خیلی بهتر میشه ..

    • اره، موافقم 👌

  • منم از 7 سالگی می نویسم.
    اسمم هانا عه.
    تایپمم ENFP عه، ولی توی تخیل کردن و نوشتن، مثل intj هام. 😐
    اتفاقا منم اوتاکو ام. هم مانگا می خونم، هم مانهوا.
    منم با اینکه برونگرام، ولی بعضی مواقع خیلی درونگرا میشم. 😐
    داستان هایی که می نویسم، معمولا طنز، ماجرایی، اکشن، معمایی و کمی با چاشنی عاشقانه ان.

    • 😁😁😁
      داستانای من کلا به دو دسته تقسیم میشن🌚✨
      سایتی: طنز ، عا*شقانه ، معمایی ، اکشن
      چاپی : فانتزی حماسی، معمایی ، وحشت ، جنایی
      :)))

    • برای من همه این ژانر ها رو قاطی، با هم داره. 😐😂

  • چقدر با هم تفاهم داریم!
    منم مثل تو عاشق و کتاب و سریال و اینام. اتفاقا منم تا ساعت 3 صبح می شینم سریال میبینم. 😐🤣
    کتاب خوندن رو خیلی دوست دارم. نقاشی کشیدن رو هم همین طور.
    داستان نوشتن رو خیلی خیلی دوست دارم، ولی میترسم بنویسم. از ژانر های اکشن ، معمایی و فانتزی خوشم میاد.

    • عه خوششش پس😂✨🌿
      خیلی شبیهیم ... منم اولاش میترسیدم ولی به این فکر کن که قرار نیست تا وقتی اماده نشدی کسی داستانتو بخونه ... و به این فکر کن چیزی از نویسنده های معروف جهان کم نداری فقط باید تمرین کنی اونا همشون حداقل ۲۵ سالشونه ! :)))
      و معمولا از ۱۶ سالگی اینا شروع کردن !
      موفق باشی !🫂✨

    • مرسی 😊🤧❤

  • چقدر شبیهیم✓

  • سلام اوتاکو

  • چه جالب منم دیوونه ی نوشتنم الان سه تا دفتر خاطرات پر کردم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.