سللاام بعده ده سال آمدم😂😂⏰⏰⏰خاابب طولش ندهه برو ببین کیته بی تی اس😑
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سللاام بعده ده سال آمدم😂😂⏰⏰⏰خاابب طولش ندهه برو ببین کیته بی تی اس😑
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نامجون:بابات
جیمین: معلم رقصت
شوگا: معلم رپ😇😇
جین:دایی😆.
هوبی: .همسر😍
جونگکوک:دوسپسرت😍😍
ته: ایدولت
دیدین من چقدر خرشانسم؟
بایسام هوپمینه
موچی معلم رقصمه(خوبه چون رقصم افتضاحه)
هوپی همسرمه اخ جونم فداشششششش
نامجون:بابات
جیمین: معلم رقصت
شوگا: معلم رپ😇😇
جین:دایی😆.
هوبی: .همسر😍
جونگکوک:دوسپسرت😍😍
ته: ایدولت
لایک شد لطفا از منم حمایت کنید:>>>♡
اوکی ☺❤❤
هوبی:همسر
جونگکوک:دوسپسر
جررررر چقدر آدم فروشم🤣🤣با دونفر..
راس میگیاا ادم فروش😂😂😂
جیمین:عشقه اولت❤
جونگکوک:دوست صمیمیت
شوگا:شوهرت
نامجون:داداش بزرگت
ته:همساایت
هوبی: کسی که روت کراشه😍
جین:معلم ریاضیت😐
نامجون:بابات
جیمین: معلم رقصت
شوگا: معلم رپ😇😇
جین:دایی😆.
هوبی: .همسر😍
جونگکوک:دوسپسرت😍😍
ته: ایدولت
خر شانس