3 سال پیش 9 اسلاید 1,019 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (25)
  • درمورد اسلاید یک
    کی گفته توی مهمونی خوش نمیگذرونیم؟ همین که هیچکی به اونیکی کار نداره لذت بزرگیه
    تازه غذا هم میخوریم

  • Infj هستم

  • ENFP

  • اسلاید 5 : مامانم ورژن برونگرای خودم و از گروه ساکت نشو ها

  • اسلاید 4: سروقت بیدار میشم و زود میخوابم
    من راستش خیلی دیر میخوابم ولی حتی روزای تعطیل هم 4 بیدارم

  • اسلاید 1: چون مهمونی رو دوست داریم
    درونگرام ولی مهمونی دوست دارم

  • INFJعم

    • همزاد

  • بنده Entp میباشد🗿
    ولی مطمئن نیستم چون ۴ بار mbti دادم و دوبار enfp شد و دوبار entp🗿🌞

    • خب پس جواباتو باهم فرق میکنن و دودلی باید خودتو بیشتر بشناسی ولی یه راه دیگه هم هست ببین باید بری مشخصات enfp و entp رو توی گوگل سرچ کنی مثلا احساسات enfp اگه مشخصات خودت شبیه اینه پس تو enfp هستی ولی بعدش برو احساسات entp هم بده شاید به entpشبیه تر بودی

    • منم enfp هستم

    • میخوای بریم تو گیوی ببینیم مشخصات مون شبیه هست یا نه؟

  • isfj ام

  • جواب اسلاید ۱ میشه این :
    درون‌گرا ها اگه توی یک مهمونی باشن ت کسی به کار کسی نداشته باشه و حال حرف زدن هیچ گس نداشته باشه رو دوست دارن برای همین زیاد اهل مهمونی نیستن چون در اون صورت باید جواب کلی آدم بدن ولی توی اون اسلاید واقعا من بهشت رو دیدم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.