درود امید وارم که حالتون خوب باشه. به این پست از دسته پست های سرگرمی ریور خوش آمدید. پیش به سوی شروع پست و فراتر از آن.
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
من که خواهر برادر ندارم اما همسایه پایینیمون خواهر برادر داره،منم خوب درک میکنم از صدای اونا
این عالیه
حققققی🤣🤌🏻
🗣🤝🏻
عالییی
ممنون نازبلا 🫴🏻🍃
عالیی بود
بسی حقق🤌
قربونت🫴🏻🍃
بسیار حق بود🙏🏻
ممنون شازده 🫴🏻🍃
حق حق تا کهکشان
به به🫴🏻🍃
اسلیییی بوددد🛐💘
قربونت 🫴🏻🍃
بعد جالبه میگن بنظرم داداش یا ابجی کوچیک داشتن خیلی خوبهه
اره داداش خیلی خوبه😍💔
اصلا بهشت اعلا
وای من و خواهرم بچه که بودیم یه ست ظرف غذا شبیه اسلاید 3 داشتیم😭😭
پستت مثل همیشه شاهکار بوددد
قربونت برم شازده🫴🏻🍃
بانو پخت و پز کردی که😦💞
🫴🏻🍃
😭💞