درود💗چطورین؟ با این پست دلم میخواست چندتا ایده نازنازی برای تابستون بهتون بدم ، و یکمم سرگرم شین!🤏🏻
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
درود💗چطورین؟ با این پست دلم میخواست چندتا ایده نازنازی برای تابستون بهتون بدم ، و یکمم سرگرم شین!🤏🏻
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
⭐ : ایده بـرای تابستون به لیست کاربردی افزوده شد.
توسط@ SharShar🎻
عالیییی بود
ایده های جالبیی بود✨
مرسییی✨
رندش کردممم ( ۱۱۱ )
بله بله😭🤏🏻
چه ایده های باحالییی
مرسیی✨
عالییی
ایدههای قشنگی بود💓
وای چه پست کاوایی ای بود🥹💕
عالـــــــــــــــــــــــی
عزیزم پستت عالی بود،با اینکه اکثرا پستای تابستونی زیادن ولی میتونم بگم یکی از بهترین پستای تابستونی بود که دیدم،هم ادیتت خوب بود هم محتوای پست و ایده ها واقعا خوب بودن،امیدوارم همینطور با پستای بیشتر پیشرفت کنی✨
مرسییی خوشگله ، خوشحال شدم با دیدن نظرت.
نظر لطفته💓😭
سلام قشنگم ،، ادیت و پست عالی بود.
میخواستم بدونم شما با چه برنامه ای ادیت میزنید؟
اگر میشه ممنون میشم بگید💞
سلام عزیزم ، ممنونم💓 ادیتش با پیکس ارته
کاورت عالیهههه✨❤
ممنون💓