سلامممم دوستان هیچی دیگع حرفی ندارم خواستم سلامی عرض کرده باشم😄
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلامممم دوستان هیچی دیگع حرفی ندارم خواستم سلامی عرض کرده باشم😄
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سه سال دیگه در همین حالتم😐
سه سال دیگهـ اومممم
دارم مث 😐😀 درس میخونم تا ی پخی بشم😹😹
چالش:سه سال دیگه خودم رو روی تخت میبینم که دارم با گوشی ور میرم😐😅
عالی بود
خودم رو سه سال دیگه میبینم که فوق لیسانسم رو گرفتم تازه شروع به تدریس کردن کردم 😂👍
وایی یکم ترسناک بود.
3 سال دیگه، در حال تغییر دکوراسیون اتاق جدیدم باشم
خعلی باحال بید
سه سال دیگه خودمو میبینم که هنوز عین زامبی نشستم پای گوشی با ارزوی ایدل شدن😂💔
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂مردم از خنده دمت گرم بابا
یا خدااااااااا من لفت دادم از جهان بزرگ😥😦😧😧
جواب چالش: سه سال دیگه خودم رو در تلاش برای گرفتن بورسیه میبینم البته الان در تلاشم 😂😂😂😂 البته باید 6 سال صبر کنم که تا اون زمان سه سالش تمام شده سه سال دیگش مونده😢😭😫
وااو خیلی خفن بود🤩
جواب چالش : سه سال دیگه خودمو توی یکی از کشورهای اروپایی میبینم درحالی که دارم تلاش میکنم که درسم رو خوب یاد بگیرم🥰