3 سال پیش 14 اسلاید 4,440 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (30)
  • *امـــی-🕶 لطفا این کام رو ک.پی کنید و ه.شتگ رو ترند کنید تا بلاگ قدیمی رو برگردونیم*
    #ما_بلاگ_قبلی_رو_میخوایم🍄🍓
    #ما_بلاگ_قبلی_رو_میخوایم🍄🍓
    #ما_بلاگ_قبلی_رو_میخوایم🍄🍓
    *به تست جدیدم درباره این موضوع سر بزنید*
    ادمین لطفا اگر امکانش رو داری پین کن این یه تبلیغ نیست برای بهتر کردن تستچیه!:)

  • #ما_بلاگ_قبلی_رو_میخوایم
    #ما_بلاگ_قبلی_رو_میخوایم
    #ما_بلاگ_قبلی_رو_میخوایم
    #ما_بلاگ_قبلی_رو_میخوایم
    #ما_بلاگ_قبلی_رو_میخوایم
    #ما_بلاگ_قبلی_رو_میخوایم
    #ما_بلاگ_قبلی_رو_میخوایم
    #ما_بلاگ_قبلی_رو_میخوایم

    ادمین لطفا پین کن
    برای بهتر کردن تستچیه

  • درود! روالید 🤗

    اگر نیازی به سکه دارید یا قصد باز کردن حساب داخل تستچی دارید.

    حتما ب پرف من سر بزنید کوک‌فرنگی 🍓
    ‌‌
    کلی آپشن جدید به بانک کوک‌فرنگی اضافه شده🤞🏻🙂

    💵🍓بانک کوک‌فرنگی🍓💵
    ‌‌
    میبینمتون بدرود💛⛓
    ☆تست محشر بود😍❤️💜
    ☆مایل به پین؟👽

  • هلو کیوتی چطوری؟✨من یه کافه باز کردم که توش میتونی انواع نوشیدنی ها و انواع غذا ها ی سنتی، پیش غذا، و فست فود هارو بخری❤️ حتی میتونی مغازه رو برای چند ساعت اجاره بگیری یعنی میتونی توش مهمونی بگیری🤭این غذا های خوش مزه منتظرته قیمت ها هم ارزونه حتی تو مناسبت ها ارزون تر هم میشه گود بایی😘

  • هعی حق بید ولی من شنبه رو واسه ۳ دلیل دوس دارم:
    ۱.ورزش داریم
    ۲. ریاضی نداریم
    ۳. دوستم رو بعد ۱ روز و ۲۳ ساعت و ۵۹ دقیقه و ۲ ثانیه دوباره میبینم!!!!!😁😁😁😋😋

    • وقتی ریاضی دوس داری ولی نمیخوای قبول کنی💔😂

    • 😂‌ منم موز دوس ندارم! نمیخوام قبولش کنم

  • بچه ها تو رو خدا مسخره نکنید ولی میشه یکی بگه پین چیه 😐

    • مثلا اگه تو یکی لطفا پین شه ینی اگه صاحب تست کامنت تو پین کنه بقیه هر چی کامنت بزارن کامنت تو سر کامنتاس

    • صاحب تست فقط میتونه کامنتا رو پین کنه
      اگه کامنتا پین بشه بالای همه ی کامنتا میمونه و هرکس کامنت بده بازم کامنت سر همه ی کامنتا میمونه

    • پین همون سنجاق کردن پیام هست

    • منم اولاش نمیدونستم😂😂ولی خب خجالت میکشیدم بپرسم ،فتن الان همه مسخرم میکنن بعد فک میکردم یه جذابیته تستا اولم مینوشتم اگه میخواین براتون پیامارو پین هم میکنم😂😂😂

  • خوب بود ولی چرا باید صبح شنبه ، درست موقعی که من توش به دنیا اومدم اون شکلی باشه ؟ معمولا بچه تنبل های کلاس شنبه رو دوست ندارن شنبه عشق منه مخصوصا صبحش ....

  • اص اخر لیسا بوددددد…
    پارممم

  • آخ‌فقط‌اس‌آخر(":
    نـومـوخـوام؟! •-•

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.