4 سال پیش 6 اسلاید 127 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (8)
  • اگه دیر نشده میگم. منم امسال ششمی هستم اما اصلا انگیزه ای برای شرکت ندارم. میدونی چرا؟ چون همش ازت کار میکشن دیگه وقت اضافه نمیاری. خودت تلاش خودت رو بکنی بهتره تا اینکه به زور بدون هیچ علاقه ای ازت کار بکشن. بهش فکر کن حتما. نمیگم بده ها ! ولی تلاش خودت بهتر از زور هست❤

  • خودت و اذیت نکن

  • یچی‌بگم.........
    تیز هوشان مزخرفه........

  • مرسی از نظراتتون بچه ها❤

  • بقیش
    اگه خودتو خسته کنی مطمعن باش دووم نمیاری و زده میشی
    پس ی برنامه ای داشته باش که هم بتونی درس بخونی هم تفریح و استراحت
    تواینترنت راجب اینکه چجوری درس بخونی خسته نشی هست
    ولی برنامه ریزی به نظرم خودت مطابق شخصیتت انجام بده چون ممکنه بدن تو و. با برنامه ای که تو نته هماهنگ نباشه و ولش کنی
    موفق باشی

    • اگه دلیلی برای اینکه چرا انقدر تلاش کنی برای تیزهوشان نداری و وقتی بهش فکر میکنی میگی تهش چی؟ باید بهت بگم کلا بزار کنار
      چون تهش یروز خسته میشی حتی ممکنه بعد از قبولیت تو تیزهوشان در اون مسیر
      باید یه هدف قوی و قانع داشته باشی که تو روزای سخت به خودت یاداوری کنی

  • ببین اول هدفتو معلوم کن
    با خودت بگو چرا میخوای بری تیزهوشان و دلیلت چیه
    باید دلیلی باشه که بتونی باهاش قانع شی وگرنه ولش کن کلا
    اگه دلیل و هدفت قانع کننده بود و خودتو قانع کردی هربار که خسته شدی به آینده ای فکر کن که به اون هدف رسیدی و خوشحالی!
    سعی کن برنامه ریزی کنی و به خودت استراحت هم بدی اگه

  • منم ششمم درکت میکنم کم و بیش تست میزنم، من میگم تلاشتو بکن حتما نباید بری تیزهوشان نمونه دولتی برو یا اگر درست خوب باشه مدرسه های دولتی خیلی خوبی هم هستن که میخوانت.
    به اندازه تلاشت پاداش میگیری مطمئنم جای خوبی قبول میشی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.