4 سال پیش 8 اسلاید 562 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (31)
  • اگه رو سطح ماه ایستاده بودی و یهو یکی از اینا می افتاد رو زمین چی کار می کردی
    _لبخند پیروز مندانه ای میزدم:حق انسانا هست و اخرش خود.. ک.. شی.. میکردم

  • نمیدونستم که باید همرو غلط میزدم🗿

  • بلیط گرفتم بریم مریخ کسی نمیاد؟
    404848073210060000000 تا دارم

    • بریممم

  • سلام کیوتم✨
    دوست داری ۵۲۵۰ امتیاز بگیری؟
    اونم فقط با ۱۰ روزی ۲۵۰ امتیاز؟
    پس حتما ی سری ب آخرین نظرسنجیم بزن🥺✨
    حتما خوشت میاد ظرفیتمون کمه پس بدو🧋 🥺✨

  • لطفافالوم‌کنین🍭
    لطفافالوم‌کنین🍯
    لطفافالوم‌کنین🍭
    لطفافالوم‌کنین🍯
    لطفافالوم‌کنین🍭
    __________________________________________________
    ادمین پین میکنی لطفا؟ 🥺🧋

  • این زندگیه ما داریم

  • ج‌ چ : زندگیمو ادامه میدادم تا وقتی بمیرم.

  • ویت 2043 تا 2032 ....؟ یعنی قراره تو دهم دوم و سوم زندگیم بم*یرم...... من چقدر خوش شانسم من چقدر خولم من اصلاااا فشار نمیخورم اصلاااااااا

    • ....

    • هعییییی :)
      قراره تو 20 ، 30 سالگی بمیریم 🗿💅
      زندگی باید کرد، زندگی زیباست 🌚🗿

    • هعیی

    • باید زود ایدل شم حسرت به دل نمیرم

  • جچ:نابود‌شدن‌زمینو‌میدیم‌و‌برا‌جونگ‌کوک‌تو‌کروماندا‌و‌تلاشاش‌برا‌نجات‌زمین‌عر‌میزدم
    وقتی‌فیک‌خونی-

  • اوکی‌ولی‌چراکو•نو؟!ㅜㅜ

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.