4 سال پیش 4 اسلاید 974 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (19)
  • ج.چ. سر کلاس ریاضی داد زدم به من چه که علی چند تا سیب داره

  • سلام پارت بعد نمی زاری؟
    خیلی خوب بود🥹

  • زیادی قشنگههههههه(:

  • میشه به مسابقه آخرم سر بزنید

  • دنبالت کردم
    حالا ادامه ی داستان رو اونجا میزاری؟؟؟

  • اوکی ولی این پارت خیلی اکلیلی بود 🥺💜

  • معلممون رفته بود سرویس منم نماینده بودم
    کلاس رو سپرد به من رفت
    بعد من معلم که رفت گفتم بچه ها بیاید آهنگ بخونیم بعد صدامو بلند کردم و آهنگ خوندم
    یهو معلمم در و باز کرد منم مغنمو کشیدم جلو رفتم نشستم 😑😑😑

    • حس‌‌اون‌موقع‌معلمت‌فقط..😃حس‌خودت...

    • خودشم معلم قرآن و دینی و انشا و املا بود
      ولی اون زنگ با ما انشا داشت

  • پاااارت بعد🥹🥹

  • آفزیــــــــن

    • *عررررررر...خررر‌ذوق‌شدن‌ادمین🌌

    • سلام..من‌این‌اکنتم‌از‌بین‌رفت‌یعنی‌رمزشو‌یادم‌رفته..از‌این‌ب‌بعد‌اگر‌خواستید‌از‌این‌یکی‌اکانت‌دنبال‌دستان‌و‌خود‌من‌باشید...😉🌌

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.